mijn 1ste iui

he suus

dat is idd grappig weten we dat we niet alleen in de efteling lopen met hetzelfde probleem.
ik weet ook niet waarom ik wel hormone krijg want bij mij is echt ALLES goed. goed ei, juiste hormonen, mooi baarmoederslijm, geen vijandig.
ik denk dat het wel efectiever is en zo meer kans hebt. wat ik erover lees zijn er vrouwen die uiteindelijk na bv 3 iui wel met hormonen beginnen ook sneller zwanger.
misschien kun je het voorleggen.
ik heb op dag 3 puregon 50 ml gespoten ter bevordering van eitjes en zondag 1x pregnyl om ervoor te zorgen dat je een eisprong hebt op moment van inseminatie.

groetjes kim

Hoi kim,

ja dat is indd. wel grappig.Zijn we indd. niet de enige in de efteling die zelfde probleem hebben hahaha.

Ik hoor vaker dat bij onverklaarbare onvruchtbaarheid direct gestart wordt met hormonen.
Ik hoop natuurlijk ook niet dat het nodig zal zijn bij mij,maar wil het wel alvast besproken hebben met gyn.
Ook omdat de kans op een meerling dan aanwezig heb.Dus we gaan het afwachten morgen als ik gesprek heb.
Gelukkig voert mijn lieve vriendje het gesprek,want die is daar ook veel beter in.Mij hebben ze zo weer onder de tafel gel#t zeg maar.

Gr suusje

he suus

nou ik ben wel blij met hormonen. het is zo'n kleine hoeveelheid en het stimuleerd toch. je kans is groter om zwanger te raken. ik heb nu ook kans op 2ling want er waren 2 mooie eitjes maar ik denk maar zo dat ik nu 2 kansen heb want als ik nu een 2ling krijg dan freet ik mijn schoen op!!!!! niet dat ik dat erg vind maar ik wacht al zo lang op die ene kans en dan krijg ik er twee!!???

groetjes kim

Hoi kim,

Nou ik heb liever ook een eenling hoor.
Pffff maar ja wat doe je er tegen.Je gaat er toch voor.
Ik hoop dat bij mij de hormonen niet nodig zijn.

Gr suusje

Hoi meiden,

Ik ben weer terug van een heerlijk weekje Spanje! Hoe is het bij jullie? Kim, hoe lang moet je nog tot je NOD? Kan je het wachten een beetje volhouden? En Suusje, wanneer weet jij meer?

Mijn vriend wilde nog niet terug naar de gyn om verder te gaan in de mm. Hebben tijdens de vakantie een gesprek gehad waarin ik heb uitgelegd hoe belangrijk het voor mij is. En ik word in jan al 33, dus daar word ik extra zenuwachtig van! Nu hebben we afgesproken dat als ik in dec niet zwanger ben ik een afspraak ga maken.

Weer geduld hebben dus....

hoi alabama

ik moet nog zeker 1 week wachten tot volgende week maandag of dinsdag. ik voel verder nog niks allleen weer zere borsten maar dat heb ik altijd een paar dagen voor nod en sinds 1 sept na de kijkoperatie al vanaf mijn eisprong. dus 2 weken lang pppfffff.

jammer dat je vriend er zo over denkt maar je moet er uiteindelijk toch samen achter staan. ach het is zo decmber. nog even geduld.

he suus

liever 2 als geen maar als ik mag kiezen is 1 voldoende maar ik wil geen eisen hebben dus alles is welkom.

ik had het eerst ook niet zo op hormonen maar de dosis is zo laag en ik heb er echt alles voor over. maar dan ook alles. de operatie was mijn grootste angst en ik had daar ook niet voor hoeven kiezen maar ik ga er helemaal voor voor dat wondertje.

als je maar zelf de regie in handen houd en doet wat jij prettig vind. daar gaat het om.

liefs kim

Hallo dames,

Alabama,

Welkom terug.Het is goed dat jullie erover gesproken hebben.Je moet er toch samen achter staan om naar het zh te gaan.Het is goed dat je een limiet hebt gesteld voor jezelf.
Spannend hoor.
Ik krijg volg. week IUI nr 2.Helaas is nr 1 mislukt,maar had ook niet anders verwacht.Zou natuurlijk geweldig zijn geweest als het in 1x raak geweest was,maar de kans is dan even groot als normale zwangerschap.
Nu dus op naar volgende poging.We blijven de hoop houden.
Bij nr 3 start ik met Puregon injectie.Dat is een klein beetje hormoon om eisprong op te wekken zodat ze nog nauwkeuriger de IUI kunnen bepalen.

Kim@Spannend hoor.Ik vond die wachtweken echt vreselijk.
Ik had na de IUI gelijk ook al pijnlijke borsten voor de rest niks.Ik heb die hele 2wachtweken er last van gehad behoorlijk irritant.
Hopelijk dat jij wel succes hebt met nr 1.
Nog even wachten totdat jullie het weten.
Wanneer mag je testen??

gr suusje

he suus

jammer van je eerste iui. ik weet hoe moeilijk het is om weer die positieve energie naar boven te halen.
ik verwacht mijn nod maandag of dinsdag vlogende week maar ik probeer het testen nog wat langer uit te stellen als ik dan niet ongi ben geworden. ik heb best een regelmatige cyclus maar soms iets eerder of later.
alvast succes voor vlogende week.

x kim

Terug
Bovenaan