Mijn arme meisje

Dikke beterschapsknuffel voor jou Tess!!
En ook natuurlijk een voor jou Nanda, hoop dat je ook snel weer een goede nacht hebt!

liefs jen mv mike

Hoi,

Bedankt voor jullie lieve woorden, ben net weer even boven geweest, weer huilen, zo sneu want je kan er niets aan doen.

Maar goed vanmiddag om15:50 bij de arts. Wat een l*l was dat, hij had echt een instelling van 'nou wat is er nu weer'. Verteld dat ze al 3 dagen koorts heeft, dit is dag 4, dat ze op 4 paracetamolletjes zit (van 250mg en niet van 125mg), ja dat was veel en niet nodig, want koorts is niet erg (ehhh, zijn collega wil juist dat je eerst geeft en pas na 3 dagen komt, trek een lijn zou ik zeggen) Maar goed ze zat op het randje, 4 dagen koorts was teveel. Tess nagekeken, zware infectie van de luchtwegen en op het randje van een longontsteking, maar het kan 2 kanten op gaan (wel of geen longontsteking).
Tja en we konden 2 dingen doen, afwachten of antibiotica. Nou ik voelde wel wat voor de 2e optie. 'Waarom?'  was zijn antwoord. Nou omdat ook ik er wel genoeg van heb onderhand. En omdat het overmorgen weekend is en ik dan geen zin heb om naar een arts te gaan. Oke dat was een goed punt. Dus toch die kuur.

Oja er werd me ook even verteld dat ze exceem had, exceem? Ja daar had ik vorige keer zalf voor gehad, ja voor een droge huid, dat blijkt volgens hem dus exceem te zijn (gossie dan heb ik mijn hele leven al exceem ;-) ). Moest flink smeren (op het potje staat 2x daags, maar dat mag dus meer).

Met de exceem en de verkoudheden kan het zijn dat ze peuterastma heeft, goh niemand ooit iets over gezegt.

Ik weet niet wat ik van deze man moet denken, eerst maar eens beter worden en dan zien we weer verder. Eind Januari komt de andere arts terug van bevallingsverlof, eens kijken hoe zij is, anders gaan we naar een andere praktijk. Ik heb hier zo'n genoeg van.

Hopelijk slaat de kuur aan en is moppie snel weer een stuk beter. Dan kan haar huid (schraal van de koorts, de traan/prut ogen  en het snot, dus geen exceem (mijn inziens) ook weer genezen.

Zo lekker naar mijn bedje, hopelijk een goede nacht.

Liefs Nanda

Hé getsie he van die tegensprekende artsen.
Blijf je eigen gevoel volgen hoor, die is altijd het beste voor je kleine

Heel veel beterschap en hopelijk weltrusten voor vannacht

arm meisje!!!
en wat een klojo van een HA zeg, wat bestaan er toch eikels zeg!

ik hoop dat de antibiotica snel werken en dat jullie vannacht al een beetje kunnen slapen!

liefs Jenneke

Heel veel beterschap gewenst, en maar hopen dat de antibiotica snel aanslaat.

Groetjes Liesbeth

Hoi Nanda

Hoe is het nu met Tess? Slaat het kuurtje een beetje aan? Hopelijk is ze alweer een stuk opgeknapt!!

Liefs
Susan

Pfff, wat een ellende weer zeg. Veel beterschap! Is het kuurtje al aangeslagen? Gaat het weer wat beter?

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan