Mijn arme meisje

En, gaat het al een beetje beter? Niet leuk als je kleine hummel zo ziekjes is! Al een beetje bijgeslapen?

Lisenka mv Tessa

Hoi allemaal,

Nou de ergste ellende is weer achter de rug. De koorts is gebleven tot zondag maar nu is ze weer vrolijk, druk en eet weer. Dus 100% vooruit. Alleen het hoesten is nog niet weg, vooral na het slapen, met als gevolg vroeg wakker.

Helaas heeft ze mij ok aangestoken, gevolg, nachten niet geslapen door het hoesten, keelpijn, hoofdpijn en verkoudheid. Nu nog erg hoesten, maar het wordt beter. Dus hopelijk is het morgen genoeg weg om een kerstmaaltijd te maken.

Iedereen heel veel plezier de komende dagen, geniet ervan.

Liefs Nanda

Phoe Nanda, dat zijn een paar zware dagen geweest!! Ben je weer helemaal opgeknapt nu?

Sterkte en beterschap in ieder geval!

Liefs
Susan

Hoi Nanda, ik hoop dat jij ook wat meer opgeknapt bent en dat Tess nog steeds aan betere hand is..

Groetjes Renske

Hoi Dames,

Nou ik heb een fikse bijholteontsteking, heerlijk pijnlijk, gevoel dat mijn tanden aan de rechterkant eruit donderen, stomen helpt een beetje, neusspray voor een minuutje. Dus zo lekker warm douche en dan met een pijnstiller naar bed. (het kan wel een week tot 4 weken duren... heerlijk vooruit zicht)
Nog steeds hoestens trouwens.....

Tess is gelukkig erg opgeknapt, had gister alleen last van de indrukken van de dag en heeft flink lopen spoken. De verkoudheid is op een hoestje na gelukkig bijna weg. Morgen weer eens gewoon naar de creche, kan mama ook ff de rommel opruimen en de babyspullen uitzoeken.

Bedankt voor jullie medeleven.

Ik kuch en snotter nog even verder,

Liefs Nanda

He wat vervelend allemaal...Ik hoop dat je snel weer opknapt , kruip maar lekker onder de wol!!
Fijn dat je mupke zich alweer wat beter voelt!

Liefs lonneke

Nou dat schiet dus lekker op! Natuurlijk ben je liever zelf ziek dan dat je kleintje dat is, maar voor jou is het even minder!
Heel veel beterschap!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan