Mijn lichaam is echt van slag!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even mijn gevoelens en kwaaltjes vanaf gisteravond en vanmorgen, toen ik hier nog benenden zat ad ik steekjes links en rechts in mijn zij, ik heb ook al een paar keer steken in mijn borsten gehad.
Toen ik naar bed ging rilde ik van de kou, maar gister overdag was het dan koud en dan weer warm.
Ook heb ik nog steeds die nare smaak in mijn mond, en droge mond, ben ook steeds dorstiger.
Maar echt ziek voel ik me niet, vanmorgen, steken in mijn buik en misselijk, temp 37,2, dus geen koorts, wel hoger dan een 1,5 week terug toen was ik verkouden en voelde ik me beroert en had ik steeds 36,2 en kwam het niet hoger dan 36,5.
Ging vanmorgen naar de wc, was ik ineens aan de dunne, sorry voor de viezi praat, mijn darmen hebben het enorm druk, nou ben ik toch wel gevoelig op mijn darmen, maar dan voelt het anders, de steken zijn nu minder maar ik heb nu nog een zeurderig gevoel aan de zijkanten.
Terug denkend dacht ik ineens dat ik misschien toch wel mijn ei gevoeld heb rond 5 feb, ( weet het niet meer zeker ) maar ben de laatste tijd toch zo warrig, het valt ook bij mijn omgeving, met die ei gevoeld getest op babybrabbel en toen kwam er 77 procent uit, dus ook positief.
Wat denken jullie, zou het toch een griepje zijn, of ben ik gewoon zwanger.
Nog zes dagen tot mijn nod( als mijn laatste ongi al niet een innesteling was )
Bedankt dat jullie dit even willen lezen.
Ga nu maar eens wat in mijn huis doen, want dat roep ik ookal de hele week, maar heb er totaal geen zin en puf in.
LIefs

hoi hoi

ik herken je verhaal wel een beetje ik hoor hier eigenlijk niet thuis want ben nu 5 wk zwanger maar ik vind het leuk om bij te blijven en jullie te volgen.
wat je diaree betreft er heerst een virus waar jou klachten op lijken diaree warm/koud steekjes in je buik ik heb het nm ook  ik wil je totaal niet ontmoedige want ik gun je de zwangerschap van harte maar als ik jou was zou ik even wachten met conclusie trekken anders is de teleurstelling misschien zo groot sorry voor me ontmoedigend verhaal maar ik hoop zo dat je zwanger bent ik blijf lezen
heel veel succes

veel liefs angela

De diaree komt misshien van het eten van gisteravond, ik heb boerkool op, bij mijn oma, en die belde net dat ze er ook zo'n last van had.
Dan  hopen maar, kaylin herken jij die vieze smaak in je mond niet, ik heb deze klachten al heel de week hoor, borsten, geen eetlust smorgens en misselijk ect, dit is niet van gister alleen, wat ik net schreef was even een update zeg maar.
Liefs

Hey Kyrabella!!

Getver, wat een vervelende kwaaltjes allemaal... en dan moet je nog zo lang wachten tot je NOD dag.. Stressen.

Ik hoop dat er dan een positieve test zal uitkomen natuurlijk!!!

Ik ben net nieuw op het forum, sinds twee maanden zijn we druk bezig met klussen, de eeste keer was ik ook een paar dagen overtijd en voelde toen ook allerlei zwangerschaps kwaaltjes, ik wist zeker: dit is raak! (niet dus..)
Ik hoop echt voor jou dat je zwanger bent, ik kan alleen voor mezelf zeggen dat als ik  ZO op mijn lichaam ga letten wat ik allemaal voel, ik me dus zwanger voel... Stom he?!

Sterkte!

Hey Kyrabella!!

Erg herkenbaar zeg! Sinds een paar dagen dat koud/warm gevoel. Net of ik een opvlieger krijg en dan een 1/2 uur later zit ik te rillen van de kou. Mijn temp zit meestal rond 36.4 en de afgelopen dagen tussen 36.8 - 37.4. En ik denk niet dat ik het nederlandse griepvirus te pakken heb, tenzij het al de grote oceaan overgestoken is (canada).
Op het werk telkens last van verstopte neus, maar dit wijd ik dan aan de airconditioning!
En dan mijn pijnlijke borsten... kan nu niet echt nagaan of het erger is dan normaal... en ja ik zit 4 dagen van mijn NOD af dus het kan ook ongi pijnen zijn...
Dat ik word helemaal gek van mijn lichaam... Waarom houd het ons zo voor de gek!
Dat het enigste wat we nu kunnen doen is afwachten tot onze NOD, wanneer is de jouwe?? (Mijne 19 feb, 2e ronde 1e kindje 27 jaar).

Liefs Ponoka

Hoi Ponoka

Wat een toeval zeg, ik ben ook 27 en ook bezig voor mijn eerste kindje.
Ik zit twee dagen langer dan jij op de wachtbank, want mijn nod is pas 21ste.
Spannend hoor, ik heb nog steeds kwaaltjes, dus het blijft spannend, vooral als ik nu voorover zit dan doet mijn onder buik zeer.
We houden elkaar op de hoogte, succes met wachten.!

Liefs

hoi kyrabella

ik denk dat wij redelijk gelijk opgaan qua kwaaltjes...

- pijnlijke borsten
- raar gevoel in mijn buik
- hoofdpijn
- ontzettend moe
- en ik kan overal om huilen...

gister had ik ook een beetje diaree, maar ik was dan ook al 3 dagen niet meer geweest... Schijnt ook een kwaaltje te zijn he, moeilijke stoelgang???

bahbah maar nog steeds niet positief kunnen testen.. zondag weer een keertje...

WOrdt echt ziek van die onduidelijkheid. maar mijn man weet het voor 200% zeker dat ik zwanger ben.....

liefs gridje

succes he, met wachten...

Obstipatie komt het meest voor, maar ik merk ook wel dat ik nu al ongeveer een hele week zodra ik mijn ogen open doe naar de wc moet voor ontlasting dit heb ik normaal nooit, ik mtoet meestal eens na een uur of twee als ik wakker ben, en dan heb ik al gedouched en aangekleed enzovoort.

Misschien zijn mijn darmen wel zo van slag omdat ik zwanger ben, normaal ben ik ook gevoelig op mijn darmen maar niet zo erg.

had vanmorgen wederom weer 1 keer diaree, dus...
We houden maar moed, we hebben genoeg aanwijzingen dat het wel kan.
Nog vijf daagjes tot  mijn nod ik hoop dat ik nog kan wachten.

Wil eigenlijk wel heel wat daagjes overtijd zijn, omdat ik bang ben voor weer een negatieve test.

Sterkte,Liefs

Terug
Bovenaan