Mijn lichaam is echt van slag!

ik heb ook sinds het eten last van mijn buik....
afscheiding heb ik ook wat meer, dacht ook dat ik ongi ging worden maar nee.....

ik ben het met je eens kyrabella, als dit een spelletje is, dan is het t gemeenste spelletje wat je lichaam met je kan spelen.....

Ben vandaag nog even naar de apotheek geweest om testen te kopen. Heb daar ook wat meer advies gevraagt. Die mevrouw zei dat ik toch echt wel positief moet kunnen testen van het weekend als ik alle kwaatljes heb, ook zij heeft me nog even op het hart gedrukt dat   die mirena verder geen invloed heeft dus dat ik wel degelijk zwanger zou kunnen zijn.... Wist trouwens niet dat ik via mijn ziekenfonds recht had op 2 testen van predictor per jaar..... Nou die hebben we gelijk maar even meegenomen.... Toch weer wat geld verdient.... hihihi

Vanaaf maar weer lekker op tijd naar bed... des te eerder is het zondag....

liefs gridje

o dat wist ik ook niet hoor, van die testen.
Jah ik ga zo naar huis, ben ff bij een vriendin, dan rondje met het hondje en ok lekker slapen.
Succes meid.

Ps ik denk dat ik dan maar tot woensdag op bed blijf haha, dan is het ook sneller woensdag:)
Maar ook ik krijg steeds meer het gevoel dat ik zw ben, liep vanmiddag trouwen langs de slagerijafdeling in de supermarkt, en toen moest ik echt bijna spugen, vond het vreselijk stinken.!

Hallo!

jeetje wat overweldigend is het zeg als je voor het eerst gaat "klussen"hihi
ik ben nieuw hier   en wilde even reageren op de reacties rond kwaaltjes en lichaamstoestanden..
ik ben 30 dec gestopt met de pil en vervolgens 1 maal gewacht op de cyclus wie komen moest. precies op de 28e dag was ie er.. dus dat was een opluchting.
nu zijn we afgelopen weekend spontaan gaan "klussen"en ik bleek op dat moment in mijn vruchtbare periode te zijn..
nu bijna een week verder merk ik dat ik er heel erg mee bezig ben in mijn hoofd(wie niet haha) en eigenlijk vanaf begin deze week al een zeurend en weeig gevoel in mijn   onderbuik heb. ook ik heb afgelopen weekend spontaan 2 dagen diarree gehad wat ik normaal nooit heb
nu heeft het weer 3 dagen geduurd eer ik ontlasting had wat redelijk normaal was. dat zeurende gevoel houd me meest bezig..
zou het wel of niet in 1 keer raak kunnen zijn? dat zou wat wezen..
nu ik jullie verhalen lees merk ik wel dat ik dingen herken, aan ene kant doet me dat goed aan de andere besef ik wel dat het misschien niets zegt.
toch voel ik me anders en merk ik de laatste 2 dagen dat mijn emoties ook veranderen heel raar..
ben bang dat tussen de oren zit maar lees nu ook dat jullie dit ook ervaren..
moeten nog wachten tot de 23e/24e..
toch blijft het raar dat je allerlei dingen ervaart en voelt en het dan niet raak blijkt te zijn hoe kan dat dan?

liefs ester

Nou mijn lichaam heeft me dus weer erg voor de gek gehouden, gisteravond zijn de rode duiveltjes gekomen... En weer tevroeg (Maandag pas officieel), dat snap helemaal niks meer van mijn cyclus zeg! Zal vast nog vandoen hebben met de hormonen uit het spiraaltje, ook vreemd want met de mirena maak je geen baarmoederslijmvlies aan, maar ben me toch al drie keer gigantisch ongesteld geweest dus je zou zeggen dat dat deel wel werkt! hahaha Maar goed ik weet weer waar ik aan toe ben! En we gaan op naar ronde 3. !
En ik blijf duimen voor jullie allemaal hoor, en hoop snel goed nieuws van jullie te vernemen!
Liefs Ponoka

Balen voor je meid, sterkte en ja ik moet nog even geduld hebben.
Liefs kyrabella

Terug
Bovenaan