<p>Ik heb vandaag echt een enorme ruzie gehad met mijn man. Omdat ik hem echt zo egoïstisch en bot vindt. Ik ben nu 35 weken zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een dochter van 2 jaar. </p><p>Nu is het zo dat de aankomende babykamer nog steeds een zooitje is. Dus hier moet nog aan begonnen worden. Ik loop al vanaf 20 weken te zeggen dat daar alles opgeruimd moet worden, anders kunnen we niet inrichten. Elke keer heeft mijn man gezegd, maak je maar geen zorgen, dat regel ik. Hij zit al een half jaar werkeloos thuis, dus zou je denken dat hij daar genoeg tijd voor heeft gehad. Ik loop al weken te zeuren dat er iets moet gebeuren, elke keer een is er wel een rede waarom het niet kan. Nu is hij dus sinds donderdag eindelijk begonnen, eerst de garage opruimen, en plankjes hangen zodat we daar flink wat spullen kwijt kunnen. Maar nu is hij vandaag begonnen met inruimen, en verwacht hij van mij dat ik ff wat dozen ga sjouwen en meubels opzij ga schuiven. Sorry, maar ik ben echt boos geworden, ik heb notabene bloedarmoede ook nog erbij. Hij vind het maar heel normaal dat ik ook gewoon meehelp.</p><p>Nou dat is dus in het verkeerde keelgat geschoten, gisteren is hij in totaal twee uurtjes bezig geweest in de garage, is daarna naar boven gekomen en is toen meteen in bed gaan liggen, terwijl ik hier met een peuter rondloop. Ik heb de halve dag gepoetst ook nog, en hij gaat "even" liggen. Dat even was 2,5 uur.</p><p>Sorry, maar dan vind ik je echt bot, en een lamlul. Ik ben vanmorgen al heel druk geweest, dus ik ben kapot. Komt hij naar binnen, zegt hij doodleuk, waarom heb jij niks gedaan. Ik heb werkelijk een uur gerust. Dan ben je toch gewoon een egoïst, of niet? Het is notabene de tweede keer dat ik zwanger ben, hij zou beter moeten weten. Maar plaats van begrip word hij juist heel boos op mij en vind mij ondankbaar. Volgens mij doet hij dit niet voor mij maar voor zijn eigen kind, dus waarom ik dankbaar moet zijn, dat weet ik niet. Ik ben eerder boos, omdat er nog zoveel moet gebeuren, (door zijn lakse.houding) dat ik niet eens de laatste weekjes rust kan hebben. Ik ben echt pissig.</p><p> </p>