Inmiddels alweer een week verder. Ik heb het kledingkast je dit weekend meteen geschilderd. Nog steeds staan er wst spullen die weg moeten uit de kamer, is nog geen half uur werk. Hij heeft vandaag wel wat kinderkleding gesorteerd, terwijl ik mijn moeder al had gevraagd om dat samen met haar te doen. Hij heeft het nu zelf gedaan (zijn eigen keuze) maar is nu dus boos op mij omdat het maar 3 kwartier werk is, ik heb dit keer mijn mond maar dicht gehouden, want zodra ik hem open ga doen dan ontploft ik waarschijnlijk (niet echt leuk voor ons dochtertje) . Maar ik vind het zo onterecht, en ontzettend onredelijk. Ik ga werkelijk helemaal kapot hier van de warmte. Heb constant last van harde buiken, en baby is aan het indalen, gaat gepaard met steken en krampen. Maar hij waagt het nog steeds om mij aan te spreken op mijn 'taak'. Terwijl ik vandaag heb gestofzuigd en de ramen gelapt (wat hij twee maanden geleden beloofd heeft om te doen) Pfff echt zo belachelijk. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom hij zich niet in kan leven. En dat hij zich niet doodschaamt omdat het nu nog steeds niet af is. Ik begrijp echt niet waarom hij zo met me omgaat. Ik begrijp niet hoe een man zo respectloos kan zijn. Ik weet dat ik op dit moment veter geen drastische beslissingen moet maken. Maar ik twijfel echt ontzettend aan onze relatie. Joe moet het dadelijk als de kleine er is. Hij kan nu al niet doorpakken. Ik ga er van uit dat alles op mijn schouders komt. Ik zou niet weten hoe ik het hem aan het verstand kan brengen hoe ik me voel. Trouwens toen zijn oor zijn tante zwanger washad hij wel alle begrip, heeft daar zelfs meegeholpen het babybedje op te zetten, en af en toe wat huishoudelijke taken op zich genomen. Maar voor zijn eigen vrouwtje wil hij niks doen, en als hij al iets doet dan is het met een hoop geshagarijn, en wordt er geen woord met mij gesproken. Ik baal van deze rotsituatie, ik weet niet of ik dit kan vergeten/ vergeven.