Mijn man en ik gaan scheiden, dus ik ga jullie verlaten...

lieve lieve Meiden,

Na weken praten, huilen, verwijten hebben we besloten om uit elkaar te gaan, we zijn zeker niet over 1 nacht ijs gegaan, we hebben al vaker de beslissing genomen om uitelkaar te gaan, en elke keer gaan we er weer voor!! Nu dus niet, ik ben er kapot van, ik weet het leven is keihard, en iedereen leeft ook door, maar mijn leven staat op dit moment stil. Weet je wat ik nu gedacht heb ook al gaat hij er 1 procent voor dan ga ik er ook 1 procent voor, maar als ik diep in mijn hart kijk zijn we gewoon niet happy met elkaar en daar gaat het wel om. Ik vindt het heel erg voor ons dochtertje van vijf, ik heb het gevoel dat ze het al weet, ze zei gisteravond ook tegen mij mamma is jou hartje gebroken, ze weet wat het is omdat ze dat in Mickey film een keer gezien heeft. Gisteravond zei we tegelijkertijd wat en toen zei ik je mag een wens doen, waarop ze zei dat ze hoopt dat mijn hartje niet meer gebroken is. Ik heb in totaal twee jaar hier geschreven en heb echt een super tijd met jullie gehad, ik zal hier zeker zo af en toe nog komen kijken hoe het zoo met jullie gaat. Verder heel veel succes met zwanger worden.

liefs en een dikke knuffel van mij

jezus wat klote voor je!!!

Ik ben hier nog niet zo lang,
maar ik wens je heel veel sterkte de komende tijd samen met je dochtertje...

Ik ben wel niet zo gelovig maar zal zeker een kaarsje voor je branden..

kop op he!!!

liefs dees (opeltigra1)

Heee Dees,

Bedankt voor je lieve mailtje, klopt het is idd echt balen. We hebben samen ook nog voor een tweede babie medisch gelopen, moest afgelopen donderdag want we zouden iui gaan doen, en ik stond op wachtlijst voor ivf, alles afzeggen, ik had niet de kracht om naar de gyn te gaan, ik heb gewoon gebeld en alles doorgegeven, en ook dat we uitelkaar gaan. Jeetje ik wist niet hoe zwaar dat kan zijn, maar dat is het wel. Ik lig elke avond in mijn bed, en dan heb ik echt een soort druk op mijn hart, echt van de pijn en van het verdriet. Het doet me erg goed jou mailtje, en idd uiteindelijk komt alles wel goed. Ik was vanmiddag bij een vriendin langs gelopen en die woont om de hoek bij mij, haar dochtertje speeld met mijn dochtertje, en ik heb het haar allemaal verteld, en ze vindt het nieuws zo ontzettend erg, dat ze begint te huilen en toen begon ik natuurlijk ook weer met huilen. En het mooiste van alles is dat ik a.s. dindsdag jarig ben, wat een verjaardag zal dat worden. Gelukkig komt dat vriendinnetje bij me langs s'avonds en vier ik het dan wel met haar, en ben wel van plan om snel met mijn andere vriendinnen uit te gaan, voor mijn verjaardag en dan te vertellen dat we uitelkaar gaan, iedereen vindt ons het perfecte koppel, gezin, maar het zal bij heel wat mensen koud op hun dak vallen. Ik wil jou verder heel veel succes wensen met zwanger worden.

liefs Mickey

Lieve Mick,

in wat voor K#T situatie ben je nu terecht gekomen zeg, wat erg vind ik het voor jullie en ook voor jullie dochtertje. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen in deze rot tijd maar ook hier sla je je wel door heen hoor. Ik snap dat je pijn in je hart hebt en veel verdriet hebt ik hoop dat dit gevoel beetje bij beetje zal slijten.

nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan jullie.

dikke knuffel van Leonie

Hoi Leonie,

Ook jij bedankt voor je lieve mailtje, ja he wat een story, de pijn zal ook gaan slijten, nu wonen we nog bij elkaar, en het is wel gezellig hoor, maar toch elke dag weer worden we er mee geconfronteerd dat we uitelkaar gaan. En ik vind het ook zo erg voor ons dochtertje. Nogmaals bedankt voor je lieve mailtje en je steun, uiteindelijk komt het ook goed. Jij ook heel veel succes met alles.

liefs Mickey

Mick,

heel af en toe kom ik hier kijken. Even zien hoe het met sommige bekenden gaat. Ik wens jou, je a.s. ex-man en je dochtertje heel veel sterkte.
Ik weet hoe het is om alleen de zorg te hebben voor twee kids, je dromen in de rook te zien opgaan en weer uit een diep dal te klimmen. Het valt niet mee, maar uiteindelijk red je het.

Of je op advies zit te wachten weet ik niet, zo niet, lees de rest dan maar niet.

Probeer nu zo lang jullie on speaking terms zijn goede afspraken te maken over jullie dochtertje. Leg de dingen vast. Juist door vast te leggen kan je straks gemakkelijker afwijken als dat nodig mocht zijn. Bespreek wat je doet bij ziekte van jullie dochter van jouzelf of of je a.s. ex-man. Waar verblijft jullie dochter dan. Bespreek hoe je omgaat met sport, kinderfeestjes, verjaardagen ne feestjes in de familie. Hoe lullig en simpel het ook allemaal klinkt, probeer er achter te komen hoe jullie over dingen denken en spreek af dat jullie daar naar blijven handelen. Het kan je een hoop leed besparen,

Heel veel sterkte.
Miep

Terug
Bovenaan