Heee lieve Cynt en Sjanneke,
Bedankt voor jullie felicitaties, lief dat jullie aan mijn verjaardag hebben gedacht. Cynthia jij vroeg hoe het gaat met huishouding,schoonmaken en slapen en eten koken, dat gaat gewoon door, want je moet wel voor ons dochtertje. Ik probeer dat zo goed mogelijk te doen, koken, wassen als ik vrij ben, en lief te zijn voor ons dochtertje, de sfeer is op dit moment goed, geen spanningen meer, ik had een goed idee als we willen praten mijn man en ik dan mail ik hem gewoon. Ik wil gewoon even geen spanningen meer in huis. We hebben nu even een time-out afgesproken ook omdat we weken natuurlijk die spanningen hebben gehad, gewoon geen goede sfeer in huis. Ik heb hem gisteren ook gemaild en geschreven aan hem of hij echt wel zo zeker weet dat hij uitelkaar wil gaan, dus de bal ligt bij hem. Gistermiddag had ik hem gebeld vanaf mijn werk en gevraagd aan hem of hij het gelezen heeft dat had hij, en ik heb tegen hem gezegd misschien gaan we wel niet uitelkaar, en toen zei hij ja misschien ook niet. Het is afwachten, het blijft even een moeilijke tijd, maar ben nu even blij dat we weer die rust hebben, ik merk wel wat er gaat gebeuren hoe dan ook komt het goed, hoe het ook gaat lopen, alleen ga ik het ook redden met hem of zonder hem. Ik vind ook dat hij heel anders is op dit moment van zijn burnout-depressie hij is sneller sjagie, en hij heeft het er volgens mij nog heel moeilijk mee, wie weet als hij daar echt straks van af is dat hij zich ook weer wat beter voelt. Bedankt verder voor jullie lieve mailtje, ik blijf jullie zeker volgen, lieve Cynt succes met 4e iui, en lieve Sjan, hoop dat je ongi snel gaat beginnen ok. Ik blijf positief voor jullie, en ik heb jullie positieve energie ook gevoeld.
liefs Mickey en een dikkeknuffeldebaffel van mij