Mijn man en ik gaan scheiden, dus ik ga jullie verlaten...

HI LIEVE MICK,

Wat naar om te horen dat jullie uit elkaar gaan!!  Hoe goed een beslissing ook is het blijft altijd zwaar om de beslissing te nemen. Ik ben blij dat jullie niet met ruzie uit elkaar gaan want dat is nooit leuk voor een kind. Ik hoop dat je goed uit deze moeilijke periode komt en ik wens je heel veel sterkte.

veel liefs
Marielle

Hallo Moppie!

ondanks alles wat nu gaande is van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
En ik hoop dat je als verjaardagskado alsnog krijgt waar je zo op hoopt!
Ik zal voor je duimen lieverd!

Ga je het wel of niet vieren?
En zijn de familieleden al op de hoogte van dit alles?
Lijkt me ook ontzettend moeilijk om dat te moeten vertellen.

Maar jullie zijn nog wel samen, en hoe gaat dat dan vraag ik me af? Koken, wassen, slapen enz?

Doen jullie of er niets aan de hand is of negeren of ontlopen jullie elkaar?

Nogmaals ik hoop zo dat je in een boze droom leeft op het moment en dat straks alles weer geweldig, prachtig en voorbij is. Maar dat is iets wat we alleen maar kunnen hopen.

Ik denk aan je!

Cynthia

Hey Mick,

Ook namens mij toch nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat jer ondanks alles toch een klein beetje het gevoel hebt gehad dat je jarig bent.
Wat lijkt me dat erg om tegen je dochter te zeggen dat je niet meer van papa houd. Vreselijk gewoon maar erg sterk van je om het voor haar iets makkelijker te maken (en begrijpelijker). Ik wou dat ik je hieruit kon slepen zodat je de draad weer op kan pakken. Helaas kan ik dat niet. Hou je enorm taai he lieve meid!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met mij gaat het ok, slik morgen de laatste tablet en dan gaat het gebeuren. Maarre dat doet er nu even niet toe. Zorg jij maar goed voor jezelf! Dat is veel belangrijker.

Een hele dikke knuffiebuffiebaffel

Sjanneke

Heee lieve Cynt en Sjanneke,

Bedankt voor jullie felicitaties, lief dat jullie aan mijn verjaardag hebben gedacht. Cynthia jij vroeg hoe het gaat met huishouding,schoonmaken en slapen en eten koken, dat gaat gewoon door, want je moet wel voor ons dochtertje. Ik probeer dat zo goed mogelijk te doen, koken, wassen als ik vrij ben, en lief te zijn voor ons dochtertje, de sfeer is op dit moment goed, geen spanningen meer, ik had een goed idee als we willen praten mijn man en ik   dan mail ik hem gewoon. Ik wil gewoon even geen spanningen meer in huis. We hebben nu even een time-out afgesproken ook omdat we weken natuurlijk die spanningen hebben gehad, gewoon geen goede sfeer in huis. Ik heb hem gisteren ook gemaild en geschreven aan hem of hij echt wel zo zeker weet dat hij uitelkaar wil gaan, dus de bal ligt bij hem. Gistermiddag had ik hem gebeld  vanaf mijn werk en gevraagd aan hem of hij het gelezen heeft dat had hij, en ik heb tegen hem gezegd misschien gaan we wel niet uitelkaar, en toen zei hij ja misschien ook niet. Het is afwachten, het blijft even een moeilijke tijd, maar ben nu even blij dat we weer die rust hebben,  ik merk wel wat er gaat gebeuren hoe dan ook komt het goed, hoe het ook gaat lopen, alleen ga ik het ook  redden met hem of zonder hem. Ik vind ook dat hij heel anders is op dit moment  van zijn burnout-depressie hij is sneller sjagie, en hij heeft het er  volgens mij nog heel moeilijk mee, wie weet als hij daar echt straks van af is dat hij zich ook weer wat beter voelt. Bedankt verder voor jullie lieve mailtje, ik blijf jullie zeker  volgen, lieve Cynt succes met 4e iui, en lieve Sjan, hoop dat je ongi snel gaat beginnen ok. Ik blijf positief voor jullie, en ik heb jullie positieve energie ook gevoeld.

liefs Mickey en een dikkeknuffeldebaffel van mij  

Lieve lieve lieve Mickey,

Wat lees ik nu toch allemaal! Dacht dat het weer goed ging tussen jullie, kom ik terug van vakantie raak ik meteen in shock. Ik ben wel erg blij dat de spanningen nu weg zijn thuis al zal het op momenten heel erg moeilijk zijn om met deze situatie om te springen. Je bent een hele sterke en positief ingestelde vrouw, ik bewonder je daar heel erg om. Ook als je het even niet meer ziet zitten heb je het in je om anderen zich goed te laten voelen. Petje af voor je! Ik hoop dat wij je nu ook iets beter kunnen laten voelen en zal je straks zeer zeker missen hier!

Heel veel sterkte de komende tijd en dikke knuffels
Patricia

hoi

ook bij mij gaat het nu slecht mijn relatie.
het is vooral het niet begrijpen van elkaar en dingen niet kunnen accepteren.
vooral mijn man is erg opvliegend,ik kan niks goed doen meer.
zelf ben ik ook erg eigenwijs en hij kan daar weer niet goed meer tegen.
en het hele babygebeuren,hij vindt het voor mij een obsessie.
we hebben net een huis gekocht en hij heeft net een nieuwe baan,kortom stress genoeg.
misschien stom maar heb ik nu nog wel een leven zonder hem, zoveel vriendinnen heb ik niet!! en ik heb nooit alleen gewoond. geen redenen om bijelkaar te blijven, maar toch.
ik hoop dat we het nog goed maken en anders moet ik weer proberen mijn leven alleen op te bouwen  gr natasja ps hoe gaat het met mick

Hey Mick,

Ik heb er geen woorden voor toen ik het kopje alleen al las sloeg de schrik om me hart.
Ik wens je heel veel succes en geluk verder in deze lastige periode.
En laat zeker wat van je horen.

Ik denk aan jullie

Dikke kus Sabine

He lieve Mick

Zucht........ik heb er geen woorden voor! Ik vind het écht zo rot voor jullie. Kom pas terug van vakantie en dan lees je dit!

Ik wou dat ik wat zinnige woordjes voor je kon schrijven, die je wat
konden oppeppen (net zoals jij vaker ons een steuntje in onze rug gaf).

Lieve Mick, hééél veel sterkte voor jou, je kleine meid en voor je (ex)mannetje!

Laat ons af en toe even horen hoe het met je gaat.

Heel veel liefs van Indy

Terug
Bovenaan