Mijn man en ik gaan scheiden, dus ik ga jullie verlaten...

Lieve Miep,

Heel erg bedankt voor je advies, alle advies is welkom, daar kan ik nog wat aan hebben en ook van leren. Jeetje wat sneu ook voor jou dat jij er ook doorheen bent gegaan, en dat je er alleen voor staat met twee kindjes, en idd tijd zal alle wonden helen ook die van mij, hoe moeilijk het zeker in het begin zal worden, gelukkig heb ik erg veel lieve mensen om me heen die achter me staan. Ik heb net tegen mijn man gezegd haha nu is hij het nog even, dat ik even rust wil, morgen brengt hij onze dochter naar school, en ik slaap morgen uit, en doe echt even een paar uur helemaal niets, na twee weken discussies en verwijten ben ik echt murv gepraat, en wil ik er niet met hem over praten. Wat heeft het voor zin, om elkaar zo'n pijn te doen de beslissing is nu toch al genomen, mijn tweede kinderwens komt niet meer uit, jeetje wat heeft dat een pijn gedaan om vorige week het ziekenhuis te bellen en om door te geven dat we er niet meer voor gaan, al die jaren dat ik er voor gegaan ben al die medische onderzoeken allemaal voor niets, maar wel gelukkig dat ik nu weet dat ik helemaal gezond ben en dat is ook wel heel erg fijn.. Ik wil jou verder ook heel veel succes wensen met alles, en tijd heelt mijn wonden dat weet ik zeker. En rust en geen ruzies meer is ook goed voor mijn kleine meid en ook goed voor mij, en ook goed uiteindelijk straks voor mijn ex-man, nu ga ik door verschillende stadia's maar uiteindelijk komt het goed. Wie weet spreek ik je hier nog wel eens. Nogmaals heel erg bedankt voor je advies.

liefs Mickey

heeee lieve mick

Wat een verhaal ik kan het bijna niet geloven en wilde voor jullie dat het niet waar was een nacht merrie waar uit je zo weer wakker werd geschut. Maar ik vrees dat dit echt waar is en er geen weg terug meer is. Wat onzettend naar voor jullie..... Ik heb vast geen goede woorden die er echt bij passen dus wens ik je veel sterkte. Ook hier zal ik je missen... Je was altijd zo lekker positief en als er hier iemand door heen zat.... was jij er weer om die gene er uit te plukken en weer aan het lachen te krijgen met die rare knuffels....
Heeeeeel veeeeel sterkte met alles laat je af en toe nog eens horen hoe het met je gaat?

liefs en een knuffel buffel rozemarijn

Lieve Rozemarijn,

Bedankt voor je lieve mailtje, wat zal ik jou en alle andere lieve meiden gaan missen, natuurlijk laat ik weten hoe het met me gaat. Weet je wat het mooiste is dat ik de hele tijd nog hoop heb gehad dat het goed zou komen, maar we hebben nu elk jaar wel een heftige tijd met elkaar gehad, dat kan echt heel lang goed gaan, maar op een gegeven moment word je dat toch zat. Ik weet als ik nu niet bij hem weg ga dat ik volgend jaar weer hetzelfde probleem heb en dat ik dan weer zo'n heftige tijd met hem krijg, dus het lucht nu zeker wel op dat ik een beslissing heb genomen, ik mag hier ook blijven wonen in dit huis, en ik houd ook de auto, en mijn eigen vriendenkring, en ik blijf ook werken, helaas werken we wel bij hetzelfde bedrijf dus ik zal hem zeker tegen blijven komen. Maar goed dat zal ook wel goed gaan. Gelukkig heb ik nog mijn kleine meid en zij blijft ook bij mij, ze begrijpt het gelukkig heel goed, ik wil gewoon positief blijven en in het heeft even tijd nodig maar ik wil ook gewoon weer gelukkig worden, het lucht echt op. Ik wil jou ook heel veel succes wensen met zwanger worden, ik wil gewoon dat iedereen hier zwanger gaat worden. Ik kom zeker zo af en toe nog buurten om te kijken hoe het met iedereen gaat..Ja grappig he die knuffels Sjanneke is daar mee begonnen, dus dat houden we er lekker in.

knuffeldebuffeldeshuffel van mij

Heeey lieverd,

Wat lees ik nou??!!!! Wat erg voor jullie! Wat een gigantische grote knoop hebben jullie moeten doorhakken. Kan me erg goed voorstellen dat je hierdoor enorm verdrietig bent. Jullie hebben samen zoveel meegemaakt en moeten doorstaan. En het ging bij mij door merg en been wat je dochtertje zei. Ze is erg gek met en op je Mick!! Haal daar de kracht uit om verder te gaan. Wat een verdriet moet je nu hebben, ik had graag wat verdriet van je afgenomen om de pijn dragelijk te maken.
Je bent een lieve schat! met een pracht van een dochter. ik weet zeker dat voor jou het geluk snel zal schijnen, daar duim ik in ieder geval voor!!!
Ik heb er verder geen woorden voor. Ik vind het zo erg voor je!!

Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffiebuffiebaffel met veel doorzettingsvermogen en positieve energie om de kracht te vinden over een poosje verder te kunnen gaan en gelukkig te worden!!

heel veel liefs
Sjan

Lieve Mick

Wat vind ik dit erg te moeten lezen.

Wat verschrikkelijk vind ik dit voor jullie, maar het zal een wel overwogen keuze zijn inderdaad en na al een tijd veel ups en downs te hebben gekend, is dit misschien zeker voor jullie een goede beslissing.

Ik hoop dat jullie goed uit elkaar kunnen gaan (zonder ruzie en alle bij komende ellende)

En dat jij samen met je kleine meisje wat rust hebben en dat je ondanks dit alles straks weer een beetje gelukkig word.

Als je kind vraagt of je hartje kapot is breekt ie natuurlijk spontaan helemaal doormidden, maar doorgaan voor haar is waarschijnlijk ook niet de manier. Je moet samen gelukkig zijn en als je dat niet bent is samen alleen verder misschien wel de beste keuze hoe moelijk het ook is.

Nogmaals lieve Mick, ik wens jou en je dochtertje en je man natuurlijk ook alle sterkte toe in deze moeilijke tijd!

Als er wat is, je weet me te vinden en ik ben er dan ook voor je, maakt niet uit wanneer!

Hopelijk blijven wij elkaar gewoon wel zo nu en dan mailen (als je dat alsnog leuk vind) ik laat de keuze aan jou

Hopelijk dus tot mails

Een hele dikke superknuffel en ik denk aan je

Cynthia

Heeee lieve Sjan,

Ja erg he allemaal, ben er ook kapot van, nog heb ik hoop dat het nog goed komt, maar mijn man wil echt niet meer verder, jeetje wat zou ik graag willen dat hij over zijn trots heen stapt, en zegt oke Mickey we proberen het nog een keer, gewoon we beginnen op nieuw we maken goede afspraken en vergeten wat er is gebeurd, ik merk dat ik door verschillende stadiums heen ga, dat zal wel er bij horen. Ja dat mijn dochtertje dat tegen mij heeft gezegd, zij zegt mamma pappa houdt nog wel van jou, ze vroeg het gisteren namelijk aan mij, en ik zeg dan dat ik niet meer van pappa hou ook om het makkelijker te maken voor haar, klopt heb nu heel veel verdriet, het leven gaat door, en het leven van mij is even gestopt ik weet niet zo goed hoe ik dat uit kan leggen. We hebben ook zoveel met elkaar meegemaakt mijn man en ik veel leuke vakanties de geboorte van ons dochtertje, we hebben ook altijd zoveel lol gehad, ik zou er echt alles voor over hebben om dat allemaal weer terug te krijgen maar ik weet niet hoe. Het is echt een schat volgens mij heb ik de liefste man op aarde thuis wonen, hij is attent en heel lief voor ons allebei, maar we zijn gewoon langs elkaar heen gaan leven, ik ging veel uit hij was veel thuis hij deed heel veel voor ons, hij heeft het gevoel dat hij alleen de kar heeft getrokken nu heeft hij die burnout-depressie, en vorig jaar viel hij ook nog van de trap, en ik deed helemaal niets, ik was echt met de babiewens bezig is zat echt op een ander eiland zo voelde het voor mij, kon ik maar terug in de tijd, dat kan helaas niet.. Morgen ben ik jarig en mijn grootste wens voor mijn verjaardag is dat hij zegt schat ik ga niet weg, we gaan er voor, we zien wel hoe het loopt, maar hij wil en kan niet meer verder. Maar goed ik hou je op de hoogte en wie weet gebeurd er nog een wonder, en blijven we bij elkaar. Heel erg bedankt voor je steun het doet me zooo ontzettend goed, het is fijn om van me af te schrijven heb het zoo nodig. Ik heb het gevoel dat ik ook veel heb gedaan andere dingen dan, mijn man vond het ook niet erg om die dingen voor ons te doen, anders had hij dat wel gezegd, van doe jij ook wat meer..

Alles verder goed met jou, komt je ongi er al aan door de provera.

Ik spreek je weer heel snel hier,

dikkeknuffeldebuffel terug van mij voor jou

Heee lieve Cynt,

Ook jij bedankt voor je lieve woorden en steun, natuurlijk vind ik het hartstikke leuk om met je te blijven mailen, lief dat je aanbied dat ik op je kan rekenen, ik weet je te vinden idd. Ik hoop op dit moment nog steeds op een wonder, morgen ben ik jarig en mijn grootste wens voor mijn verjaardag is dat hij met me door wil gaan, dat hij niet bij me weggaat. We hebben ook zoveel met elkaar meegemaakt, we zijn een team we horen bij elkaar. Ik merk dat ik door verschillende stadiums heen ga, ik wil gewoon dat we er nog voor gaan, maar dat zal lastig worden, ik merk ook aan mijn man dat hij er ook heel veel verdriet en pijn van heeft. Op dit moment hebben we er alletwee heel veel verdriet van, dat zie ik ook aan hem, en ons dochtertje is er ook mee bezig die wil gewoon het liefst dat we verder gaan, en dat we niet uitelkaar gaan, zij is op dit moment onze bindende factor. Hoop dat mijn man er ook nog over nadenkt, we hebben nu even een rustperiode afgesproken, even alletwee tot rust komen, al die verwijten en ruzies gaan je niet in je koude kleren zitten. Ik hou je zeker op de hoogte hoe het allemaal gaat lopen, hij is nog niet bij me weg, en wie weet vinden we nu samen even rust, en ook elkaar weer, you never no. Jammer Cynt verder dat jou ongi er door heen gekomen is, maar wel heel fijn dat jullie nog een iui mogen doen. Ik denk ook aan jou. Fijn dat je er weer bent, kom hier gewoon nog steeds even kijken hoe het allemaal met jullie gaat.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan