Mijn man heeft mijn zoon kaal geschoren!!!

marijn heeft nog niet zoveel haar, ben blij dat het nu een beetje gaat groeien.
en alle baby's hebben dun pluizig haar dat hoort erbij maar om ze dan kaal te scheren dat gaat me een beetje te ver.
groetjes henny

Agossie! Het mis staat hem niet moet ik eerlijk zeggen. Ik zou me rot schrikken en heel boos worden denk ik.
Gelukkkig groeit het vanzelf weer aan maar ik snap dat je even moet wennen.
Vondt hij het zelf niet vervelend toen het eraf gehaald werd? Kan me voorstellen dat hij ook wel geschrokken van de tondeuse.

groetjes Sonja

hoihoi,

Nee hij is niet geschrokken van de tondeuse vond het allemaal erg interresant. Ja als het een meisje was geweest had ik het niet laten gebeuren maar ja het is al gebeurd dus wat doe je eraan.   Heb wel gezegd de volgende keer gebeurd het dus niet weer. Ik heb met tranen in mijn ogen gezeten. Ach ik koop wel een leuk petje of een zomerhoedje valt het helemaal niet op hahahahaha. Plaats ik an wel eens een foto van met hoedje oke kijken hoe dat staat.

Groetjes rennie

ps: bedankt voor jullie reacties er zijn gelukkig meer mensen die er van gehoord hebben of het zelf hebben gedaan.

Hallo,

Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik het hem heel leuk vind staan zo een kaal koppie.Mijn zoontje heeft ook niet zo veel haar ik vind het heerlijk groeit vanzelf.
Maar het haar wat ie had was toch uitgevallen waar ie weer ander haar voor terug krijg dus of je het nu scheer of niet het haar wat ie krijg heeft niks te maken of je het kaal scheer of niet. Het staat al vast wat voor haar ie krijg als je begrijp wat ik bedoel. En wat ie nu krijg kan later in zijn pubertijd ook weer veranderen.

groetjes

Het staat hem best leuk, maar ik zou ook flink schrikken hoor, al het haar dr af!!
Nou bij Renske hoeven we het niet te doen, want die heeft nog amper haar.
Zou het trouwens zelf nooit durven.

groetjes mieke

Ooooh! Mijn man zou echt de wind van voren krijgen!!
Volgens mij is het echt grote, GROTE, onzin dat de haartjes sterker terug komen. Ja, de donshaartjes waar baby's mee geboren worden, die worden vervangen door de definitieve steviger haren, maar dat gebeurt ook wel zonder dat je een kindje kaal scheert.
Ik vind het juist zo leuk dat Christian een lekker blond koppie begint te krijgen met een heel schattig kuifje!
Maar ja, het is natuurlijk geen ramp, haren komen vanzelf weer terug. En voor een jongetje is het best nog wel stoer

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan