Mijn man heeft mijn zoon kaal geschoren!!!

oh wat erg! wat zou ik boos zijn als claudio dat deed.....
volgens mij is het onzin dat de hartjes mooier terug komen hoor.... kan me er niks bij voorstellen...

nou, toch nog een fijn weekend gewenst.....

liefs marijke

Bakerpraatje!!

Als mijn man dat doet bij ons kind, zou ik direct de tondeuze over zijn hoofd halen!

In het vervolg zou je man dergelijke briljante plannen ook eerst op zijn eigen hoofd kunnen testen, even voorproeven zeg maar.

Ik denk niet dat mijn man zoveel lef heeft om het te proberen en ik wil het hem ook ten strengste afraden om het te doen, want hij zou voorlopig geen leven meer hebben bij mij.

sorry, ik geloof dat ik heel erg fel zou reageren en ik denk dat ik het hier heel mild getypt heeft.

Mijn man zou het liefst zelf met een toch heel erg kort kapsel door het leven gaan, maar hij heeft een vrij rond hoofd en dat is echt geen gezicht bij hem. dus zelfs zijn eigen haar mag hij er niet af laten scheren laat staan dat van onze zoon.

groetjes irene

ik heb het aan de kappper gevraagd en het is inderdaad zo dat je dan dikker en voller haar terug krijgt als je het wanneer de kindjes klein zijn vaak knipt,scheert.

zelf heb ik het nog niet gedaan hij heeft ooke rg veel haar en ben er erg trots op, maar het moet er toch binnenkort een keer vanaf of in ieder geval korter, maja wanneer......

Ik heb Laura's haar trouwens wel laten knippen, maar mijn kapper vond het onzin om alles af te scheren. Wat voor haar ze uiteindelijk krijgt staat al vast. Ik denk trouwens dat ik niet terug aan boord had hoeven komen voor het weer aangegroeid was!

het is inderdaad zo dat ze ander haar terug krijgen maar dat komt omdat je het lanugo haar dat is het haar wat ze nu hebben er af scheer en dat dan het gewone haar terug groei maar dat lanugo haar val ook vanzelf uit dus of ze nu dik of dun haar krijgen het staat al bij de ontwikkeling in de baarmoeder vast .

Het staat hem schattig hoor!!!

maar kan me voorstellen dat je gehuild hebt. ik laats ook, toen mijn man de tondeuze op de mooie krullen van mijn oudste zetten. het was echt te lang en hij zweette heel erg, dus we dachten oke, even knippen. Konden de scghaar niet vinden dus mijn man zei, ik doe het wle even met de tondeuse. Normala zet hij daar dan zo'n stuk op, zodat het niet te kort wordt, maar dat kon hij eventjes niet vinden...........Vond het vreselijk......

Maar inmiddels zijn we 2 maanden verder en daar komen ze weer, die mooie krullen van me ventje.

Dus het komt allemaal wel weer goed!

Terug
Bovenaan