Mijn meisjes hebben geen opa's meer...

Hiya Myrna,

Gecondoleerd, jemig zeg je vader verliezen...ik weet niet zo goed wat je daarop moet zeggen eigenlijk. Het is zoiets groots. In ieder geval fijn om te lezen dat je uit een groot gezin komt waar je veel steun in kunt vinden.
Hopelijk kan je je dit weekend een beetje opladen, en al vast heel veel sterkte voor maandag gewenst.

Ajuus, ilja

Hey hallo,
Gecondoleerd. Ja ik vind het zo'n rotwoord, maar ja er is nog geen goede vervanging gevonden.
Heel erg veel sterkte, ook maandag. En ik weet zeker dat jullie de herrinering aan de opa's levendig weten te houden voor jullie kinderen. Zeker als jullie tradities gaan voortzetten.
Mijn opa begon altijd over een aapje dat ontsnapt was uit de dierentuin. Ook geweldige herinneringen aan. Ben benieuwd of mijn vader dat ook gaat doen ... Ik hoop het, want ik ben niet zo'n verhalen verteller.
Nogmaals heel veel sterkte (ook voor je man, want het zal bij hem ook wel weer wat losmaken van vorig jaar).
Heel veel liefs,
Nelleke Versteeg

He Myrna, Gecondoleerd met het verlies van je vader, heftige periode maken jullie toch mee! Ik weet zeker dat je de traditie voortzet, je meiden zullen je verhaaltjes prachtig vinden!
Hoop dat je alles een plaatsje kunt geven en geniet van je gezinnetje! (je kleintje wordt al bijna 1 zie ik!!)

Lisenka mv Tessa en Meike

Gecondoleerd met het verlies van je vader!
Wat vreselijk voor je! Geef jezelf alle tijd voor je verdriet rustig te kunnen verwerken en het uiteindelijk een plekje te kunnen geven.

Helaas heeft mijn zoontje ook geen opa ´s meer. Ik verloor onverwacht mijn vader toen ik net 7 weken zwanger was van Enzo. Prompt 2 maanden later verloor ook mijn schoonvader het leven.   Het was een hele heftige tijd en nu nog worstel ik nog wel vaak met het verdriet dat ik mijn vader ben verloren hoewel ik het wel een plekje kan geven. Enzo vraagt  wel eens naar opa, en dat doet best zeer van binnen.

Ik wens jou heel veel sterkte samen met je gezin. Wat ik zei, gun jezelf tijd voor dit verlies want het is net wat je zegt, of iemand nu 50 is of 90 jaar.... het is iemand van wie je houd!

Sterkte

liefs
di silva

Hoi Myrna,

gecondoleerd. Het ontroerde me ontzettend toen je vertelde over dat je vader een verhaaltje altijd begon met 'er stond een koe in de wei...'
wat fijn dat je die herinnering over wil brengen op je meiden!

ik hoop dat je wat rust kan vinden nu de uitvaart geweest is.

Sterkte en liefs, Jenneke

Gecondoleerd! Veel sterkte in deze verdrietige tijd!  Mooi dat je  de traditie voortzet met je kinderen, dat wordt voor hen vast ook een dierbare herinnering.
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan