mijn papa is overleden 28 mei...

Lieve Kiek,

Allereerst gecondoleerd met dit grote verlies........

Ik heb mijn vader 2 jaar geleden verloren (vrij plotseling, was binnen een week overleden) op 57 jarige leeftijd.....dus kan me voorstellen hoe jeje voelt. Toen ik 8 was ben ik mijn moeder al verloren.......dus ben eigenlijk 'wees'. Ook ik vind het erg dat mijn ouders mijn kindje niet meer zullen meemaken, maar ik weet in mijn achterhoofd dat ze beide vanaf mijn schouder meekijken en de beschermengeltjes worden van mijn kindje!!

Sterkte meid!

X Saskia
37 wk (Yes mag thuisbevallen nu)

Hoi Kiek,

Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Liefs Lientje

Ik wens je heel veels sterkte met het verlies van je vader.
Gecondoleerd.

Nathalie

Ik wil je van harte condoleren met dit grote verlies. Heel veel sterkte!
Heel veel liefs van Noelie

Hoi Kiek,

Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!!

liefs, daantje

wat een nieuws!!
echt vreselijk!
ik krijg er tranen in mijn ogen van...

ik ben ongeveer jouw leeftijd en niet dat ik hetzelfde heb meegemaakt maar kan me enigszins wel voorstellen hoeveel pijn het doet.

ook al ken ik je niet

ik denk aan je en wens je heeeel veel sterkte met het verwerken ervan

heel veel liefs

Hee meissie,

Wat een naar nieuws zeg! Gecondoleerd met het verlies van je pappa. Wat fijn om te lezen dat jullie het helemaal op jullie manier en naar wens hebben kunnen afsluiten. Tuurlijk is het niet zo dat je je nu helemaal op je beeb kan richten. Ik vind dat nogal onzin. Het verdriet om je vader is nog volop aanwezig en zal nooit helemaal overgaan.

Mijn schoonvader is overleden aan kanker en zijn grootste wens was opa worden maar helaas.... Ik weet echter door dingen die na zijn dood in huis zijn gebeurd wel zeker dat ie meekrijgt wat er allemaal met ons gebeurd. Jouw kindje heeft dus zeker nog een opa alleen niet in fysieke zin. Let op de tekens en hints want ze zijn er echt en je pappa is vast heel trots op jou en straks op zijn kleinkind.

Dikke kus en veel sterkte!
x ing

Terug
Bovenaan