A
Anoniem
Guest
Ik wil je condoleren er zijn geen woorden voor ik praat uit eigen ervaring mijn vader is overleden toen ik 11 was en toen ik rond 20 weken zwanger was van mijn zoon is er een zus overleden en dan zal ik je nog iets heel sterk vertellen dat mijn zoon bijna dezelfde geboortedatum heeft als mijn overleden zus behalve het jaar en de maand en dat mijn zus een week voor mijn verjaardag is overleden dus ja diew verjaardag zal altijd vreemd blijven toen dat ze overleden was zijn we met mijn verjaardag naar haar graf geweest maar mijn ervaring is dus dat na de geboorte van de kleine de grote klap komt maar probeer de mooie momenten te koesteren die je er nog van hebt is makkelijk gezegd denk eraan wat je vader zou willen het leven gaat door is ook zo maar is zo makkelijk gezegd mensen zeggen altijd wel van op een gegeven moment moet het over zijn net als een ziekte maar zo werkt het niet het is iets dat je altijd bij je zal blijven je moet het een plek voor jezelf kunnen geven.Mjn zus toen ze zwanger was rookte nog toen zei ik je moet stoppen toen zei ze ik spreek je nog wel als het bij jou zover is maar ze heeft het nooit mee mogen maken sterkte