mijn reden voor afwezigheid op het forum

Hi Meiden,

Ik heb bewust een tijdje niet zo veel van me laten horen en ik zal het ook niet veel doen.
De reden hiervoor is dat ik gisteren te horen heb gekregen dat ik deze zwangerschap (ja ja ik was weer zwanger) ook gaat eindigen in een miskraam.
Het is voor mij een beetje moeilijk om jullie steeds een hart onder de riem te blijven steken terwijl ik nu na 5 miskramen toch de hoop begin op te geven.

Ik ga me nog 1 keer hard maken in het medicische circuit om te kijken of er nu nog een optie voor ons is of dat we er maar beter mee kunnen gaan stoppen.

Voor jullie heel veel succes en laat je niet ontmoedigen door mijn verhaal want ik ben een uitzondering.

Knuffel,

Corina

Hee lieve Corina,

Jeetje, was je alweer zwanger??? Balen zeg dat het weer niet goed gaat.....ik begrijp goed dat de moed begint te verliezen...het is ook niet niks moet ik zeggen. Wat ik jou toch wil zeggen is dat jij het geluk hebt dat je vrij snel zwanger raakt.
Je zult denken wat heb ik daaraan als het niet blijft zitten maar ik een boek gelezen (soms gaat het mis...) daaruit blijkt dat er wel mensen zijn die eerst 8 miskramen hebben gehad voor ze een gezond kindje in de armen mogen sluiten. Ik ken de verhalen ook uit mijn omgeving. Dus in die zin zou ik de hoop niet willen verliezen.
Je hebt groot gelijk dat je verder zoekt...in de medische molen.
In ieder geval heel veel succes met alles.
Dikke kus van mij...ik denk aan je.

lieve Corina,

Ik heb je vanmorgen al gesproken, maar wil je graag een gedicht laten lezen die ik na een van mijn miskramen heb geschreven.

Het is een heel persoonljik gedicht in een misschien voor een ander
niet te begrijpen vorm, maar voor mij is het dat deze manier van leven
mij overeind houdt.

Zoals je weet is voor mij het geloof een belangrijk iets, daarom dat
dit gedicht ook zo gaat. Hopelijk heb jij er net zoveel aan als ik.

De Heere Die al het leven geeft,

deed ook in mijn schoot groeien,

een nieuw mensje, klein en teer,

dat ons zeer op deed bloeien.

Een plek bedenken voor het wiegje,

een naam, behang en zo nog meer.

Helaas het mocht niet zover komen,

teruggenomen door de Heer.

Wat over blijft is enkel smart,

ookal was het nog zo klein.

Het zit vol liefde in mijn hart,

maar zal nooit meer bij me zijn.

O, dat de Heere maar wil geven,

dat ik het met Hem eens zou zijn.

Dat ik weet ,het heeft een reden,

ook al doet mijn hart zo'n pijn.

Hij is wijs in Zijn besluiten,

ik heb geen recht op enig goed.

Dat de Heere mij maar wil leiden,

hoe ik hierna verder moet.

Ik had al gezegd dat het Godsdienstig zou zijn, maar als iemand daar
over wil vallen, het is mijn gedicht die ik voor mezelf had gemaakt.

lieve Corina, veel liefs en sterkte hoor.

liefs Hester  

Lieve Corina,

Heel veel sterkte zeg! Samen met je parnter. Natuurlijk is het logisch dat je ons nu geen hart onder de riem kunt steken maar daar is dit forum natuurlijk niet alleen voor bedoeld!!
Er moet toch een oorzaak te vinden zijn waarom het steeds mis gaat?
Ik hoop natuurlijk dat het voor julie toch nog goed zal komen!
En wat mij betreft kom  je hier af en toe gewoon even langs om je hart uit te storten!

Liefs Ineke

hoi hoi

o wat erg voor je..kan me heel goed voorstellen dat je hier niet veel meer komt..geef de moed niet op ook al is het heel erg moeilijk..veel sterkte gr maantje

p.s hesther wat een mooi gedicht.

Lieve Corine,

Ik lees je berichtje en ik moet zeggen dat het ons echt niet gegunt wordt. Jeetje waarom gebeurd dit nou??Wat is er toch met ons aan de hand? Zoveel vragen zo weinig antwoorden....heb jij dat nou ook?
Bij zoveel gaat het in een keer goed waarom moeten wij dan zoveel pijn hebben.

Meid dit is even moeilijk he voor je..ik leef met je mee.
Hou je taai en al is het soms heel moeilijk blijf geloven in de toekomst.

Ik denk aan je.

Liefs Bibi****

Hoi

He bah, wat erg joh, kan me voorstellen dat je het dan even gehad heb met zo'n forum. aan de andere kant als je het nodig hebt kom je maar lekker om van je af te mopperen. in elk geval heel veel sterkte

groetjes

hoi Corina,

ik wens je veel sterkte de komende tijd. En ik hoop dat je enorm veel succes hebt straks als je in die molen zit. Geef de moed niet op!! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

liefs Kyra

Terug
Bovenaan