mijn reden voor afwezigheid op het forum

Corina, ken je het gevoel als iemand je iets verteld en je had er al een angstig vermoeden over? Je hoofd gloeit van binnen, je hart bonst als een gek, alles staat stil en opeens wil je  even niet bestaan. Dat gevoel moet jij hebben gehad, en dat gevoel kreeg ik toen ik dit bericht las. Wat voor woorden kan ik je nog zeggen die iets bemoedigends hebben? Je zult dan denken; ja, het zal allemaal wel. Het enige wat ik heel sterk ga doen is aan je denken. Een kaarsje voor je branden vanavond om 10 uur en mezelf óók blijven afvragen:  waarom?????????????

Lieve Corina ik weet dat jij en je manneke samen heel sterk zijn en hoop zo in Gods naam dat jullie er deze keer ook door komen.

Heel veel liefs van Jeannette

Hoi Corina,

Wat erg jammer dat het weer mis gaat. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar
wil je wel heel veel sterkte wensen in de toekomst en hoop dat het toch nog een keer
goed zal komen en dat je de moed erin kunt houden. Je weet maar nooit.

Groetjes astrid

Lieve meiden,

Met zulke lieve woorden en reakties weet ik ook weer waarom ik zo blij was met dit forum. Het doet me echt even goed dit van jullie te lezen.

Hester... ondanks dat ik niet geloof in God vind ik het wel een vreselijk mooi gedichtje en dat lieve Jeanette vanavond een kaarsje voor me brand heeft me wel doen snikken.
Traantjes zijn goed voor de verwerking. Helaas is de miskraam nog niet voorbij en moet alles nog beginnen. Pas dan kan ik ook weer verder. Nu wil ik het liefste thuis zijn in afwachting van die vreselijke krampen. Maar goed ik heb besloten bij het eerste krampje me vol te stoppen met paracetemol (ik geloof dat ik er hooguit 3 per jaar slik) om gewoon zo min mogelijk te hoeven voelen.

Meiden jullie zijn geweldig... thx !!!

Corina

Lieve Corina,

Dit doet zo'n pijn. Toen ik vanmiddag op het werk tussendoor je berichtje las stokte mijn adem werkelijk in mijn keel. Afgelopen week moest ik nog aan je denken en vroeg me af waar je was, altijd zo'n betrouwbaar baken hier op het forum met altijd een bemoedigend berichtje voor iedereen. Ik kan hier, net als de anderen, ECHT NIET  bij. Ik denk dat ik me amper een voorstelling kan maken van hoe jij je nu voelt. Meid het is je zo ongelofelijk gegund en dan lijkt het niet te mogen. Gatver dit is zo oneerlijk.

Ik denk aan je en hoop werkelijk dat dit gauw achter de rug zal zijn. Heel heel veel sterkte met het verwerken van deze enorme tegenslag en vooral met de komende rotmomenten die je eerst nog door moet maken voordat je kunt gaan verwerken.

En dit forum is er ook voor jou, nu is het onze beurt om jou een hart onder de riem te steken, al zou ik eigenlijk niet goed weten hoe ik dat nu het beste kan doen. Maar lucht gerust je hart als je dat nodig hebt.

We leven zo met je mee en zijn er voor je!!!

Heel veel liefs,
Daantje

Lieve Corina,

Hoewel ik niet meer  zo vaak op het forum lees  en nog minder vaak reageer, was jouw afwezigheid me opgevallen.  Wat ontzettend k.. voor je wat je nu overkomt! Ik kan me helemaal voorstellen dat je even niet meer weet allemaal. Het is ook zo ontzettend niet eerlijk! En als je nu maar wist dat alle moeite beloond zou worden, zou  dit een stuk beter te verdragen zijn. Die onmacht is zo moeilijk om mee om te gaan.

Toch hoop ik dat je na je verlies en verdriet weer de kracht vindt om door te gaan, ook dit verdriet een plekje te kunnen geven en toch weer te gaan genieten van het leven. Iemand heeft wel eens gezegd dat iemand niet meer te dragen krijgt in zijn leven dan hij/zij aankan. In jouw geval betekent dat wel dat jij ongelofelijk sterk bent. Durf op je eigen kracht te vertrouwen.

Ik hoop dat je van je man en je omgeving net zoveel steun krijgt als hier van de meiden van het forum. Ik wil je in elk geval bedanken voor de steun die je mij hebt gegeven op de momenten dat ik het nodig had. Pas goed op jezelf, heel veel sterkte en een  hele dikke knuffel voor je.

Liefs, Em

Lieve Corina,

Wat 'n drama-dag gisteren, jij en Bibi. Ik vind het echt ontzettend verdrietig voor jou en voor Bibi..... Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en hoop echt van harte dat de onderzoeken voor jullie iets opleveren, dit moet toch ontzettend veel onzekerheid geven. Succes meid..
Liefs Solleke

HAi Corine

Ik heb hier gewoon geen woorden voor......................
De meiden hieronder hebben alles al gezegd.
Ik wens jullie beiden heeeeel veeeeeel sterkte toe.

PV

Terug
Bovenaan