mijn reden voor afwezigheid op het forum

Lieve Corina,

Ook ik wil hier eventjes een berichtje voor je plaatsen. Tsja.. jee zeg, ik ben sprakeloos, ik vind dit zo erg. Ik vind het in ieder geval wel heel knap en stoer van jullie dat je nog een keer onderzoeken wilt laten doen. Hiermee wil ik je alle succes wensen, ik hoop echt dat er heel, heel snel een simpele oplossing komt, want ook al geloof je er nu waarschijnlijk geen snars meer van maar wonderen bestaan Corina, echt. Het is jullie zo gegund.

Heel veel sterkte en liefs,
Brigitte

Lieve Corina,

Heb net een verhaal getypt onder bibi's berichtje, lees het volgende berichtje en nu weer hetzelfde!!!
Dit is echt ongelooflijk!!! Wat een intens verdriet weer zeg!
Waarom toch, vraag ik mezelf steeds af, al weet ik dat ik daar toch geen antwoord op krijg. Helaas weet ik precies hoe je je voelt op dit moment, heb ook 5 miskramen gehad. Maar ook jou wil ik toch nog een hart onder de riem steken want het kan echt nog goed komen. Eens blijft het echt zitten!!! Mijn moeder heeft 6 miskramen gehad en uiteindelijk 2 gezonde kinderen gekregen.
Lieve Corina, houd vol, de aanhouder wint!!! Ook voor ons komt er een goede tijd!!

In ieder geval heeeeel erg veel sterkte met de verwerking van dit grote verlies. Ik ga ook een kaarsje voor je branden!!!

Liefs Anne

Lieve Corina,

Ik lees je berichtje en kan maar 1 ding denken: NEE!!! Verschrikkelijk!
Wat kan ik je zeggen om je op te beuren? Ik kan me niet voorstellen hoe groot jullie verdriet nu moet zijn. Mijn hart gaat naar jullie uit!
Heel veel sterkte de komende tijd. Huil, schreeuw, schop.... En als je ons nodig hebt, kom dan naar het forum. We zijn er voor je!

Groetjes, Kat

Lieve Corina

Oh wat erg dit zo erg ik heb er geen woorden voor. Ik kan alleen maar zeggen sterkte Ook ik ken de verhalen van iemand met 10 miskramen en daarna toch een gezonde baby. Steeds weer een miskraam moeten verwerken vreet energie. Ik hoop echt dat de medici jou zullen helpen om ooit dat mensje op de wereld te zetten.

Liefs
LL

Terug
Bovenaan