Mijn uitslaap Braziliaantje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Marissa was vanochtend om 11.30 wakker . Ik was zelf al om 11.00 wakker en heb toen nog even heerlijk gelezen. Jullie moeten er wel bij bedenken dat ze ook altijd om 22.30 naar bed gaat maar het blijft lekker. Nu vertel ik dit niet om jullie jaloers te maken  maar omdat ik een nieuw middel ontdek heb en weet dat er een aantal kindjes zijn die niet zo goed slapen.
Ik heb op de beurs een pakket Natusan Bedtime gekocht. Shampoo, badschuim en een soort massage lotion. Zij adverteren er mee dat je kind er bewezen beter van slaapt en je anders je geld terug krijgt. Ik heb Marissa nu al 2 keer vlak voor het slapen gaan met het badspul in bad gedaan, haar haar gewassen met de shampoo en haar daarna met de massage lotion gemasseerd en beide keren heeft ze heerlijk lang en rustig geslapen. Misschien dus ook een idee voor andere moeders? Ik heb geen aandelen hoor, maar hier werkt het gewoon goed,

groetjes Linda

Gelukkig heb ik over het algemeen een goeie slaper. Maar ik vind het wel een goede tip, en aangezien ik door mijn babyshampoo heen ben, ga ik dit ook aanschaffen!

als ik door mijn spullen heen ben zal ik het ook is gaan proberen.. ik mag ook niet klagen met mick maar wie weet!
iets langer slapen is natuurlijk nooit erg!!

Hey Linda,

Heerlijk is dat zeg, ik zit al twee dagen om half 8 helemaal klaar op de bank ontbeten en al, en Jesse wordt dan pas om kwart over 8 wakker....zomertijd....nou geen last meer van hoor!

Alleen is hij nu heel erg verkouden dus slaapt hij heel slecht, maar ik ga het ook eens gebruiken, thanks voor de tip, had die van de zwitsal al eens gehad, maar daar werd hij hyper van en moeders lag dus te slapen op de bank

Groetjes
Angelique

hoi hoi

goede tip ga het zeker even proberne
maar uhh werkt he took als je ze alleen met het spulletje in bad doet??
of moet je perse alle 3 de producten gebruiken??

Ryan sliep oude tijd van 20:00 tot 07:30
nu met de nieuwe tijd slaapt hij van 20:00 tot 06:30
en gister was het 06:15 en vanmorgen 05:30

dussss toch maar even naar de kruidvat of etos straks enne badderen vanaaf

groetjes moekje

heey linda,
wat heerlijk zeg dat jouw meiske zo goed heeft geslapen..
hier gaat madam s''avonds om 19;00/19;30 erin en slaapt tot ongeveer 8;00/8;30 dus netjes lijkt me en soms is het zelfs 8;30/9;00.

maar je zei dat marissa s''avonds om 22:30 erin gaat,doe je haar bewust wat later na bed omdat ze anders nog niet moe is of slaapt ze eind vd middag nog een tijdje..?
misschien brutale vraag maar vroeg me het af.
nou de groetjes en eenje voor marissa.

quote: joybink reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 13:44:17'));

heey linda,
wat heerlijk zeg dat jouw meiske zo goed heeft geslapen..
hier gaat madam s''avonds om 19;00/19;30 erin en slaapt tot ongeveer 8;00/8;30 dus netjes lijkt me en soms is het zelfs 8;30/9;00.

maar je zei dat marissa s''avonds om 22:30 erin gaat,doe je haar bewust wat later na bed omdat ze anders nog niet moe is of slaapt ze eind vd middag nog een tijdje..?
misschien brutale vraag maar vroeg me het af.
nou de groetjes en eenje voor marissa.

Hoi Joybink,

Helemaal geen brutale vraag hoor. Toen Marissa geboren werd had ze haar ritme precies verkeerd om. Ze sliep overdag en was 's nachts wakker. We hebben hier toen met de kraamhulp aan gewerkt en zijn tot zover gekomen dat ze om 22.30 naar bed gaat. Ze slaapt nu moeilijk overdag maar normaal slaapt ze van 13.00 tot 14.30 en van 18.30 tot 20.00 uur. Niet iets wat we expres hebben gedaan maar gewoon het ritme van Marissa. In het begin vroeg ik me af of het geen kwaad kon en of ze niet om 19.00 uur in bed zou moeten liggen maar hier op het cb zeiden ze dat het er om gaat dat ze ongeveer 12 uur slapen en het niet uit maakt vanaf hoe laat dat is. Dat als het haar ritme is het gewoon goed is. Dus vandaar dat ze zo laat naar bed gaat

groetjes Linda en een  terug van Marissa

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 13:37:52'));

hoi hoi

goede tip ga het zeker even proberne
maar uhh werkt he took als je ze alleen met het spulletje in bad doet??
of moet je perse alle 3 de producten gebruiken??

Ryan sliep oude tijd van 20:00 tot 07:30
nu met de nieuwe tijd slaapt hij van 20:00 tot 06:30
en gister was het 06:15 en vanmorgen 05:30

dussss toch maar even naar de kruidvat of etos straks enne badderen vanaaf

groetjes moekje

Hoi Moekje,

In hun advertentie hebben ze het over 2 producten, het badspul en de massage creme. Dat zou voldoende moeten zijn. Die massage creme is gewoon bodylotion zeg maar. De shampoo zat gewoon in het pakket dat ik heb gekocht maar met het badspul kun je ook zijn haren wassen

groetjes Linda

Terug
Bovenaan