Mijn uitslaap Braziliaantje

quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 22:39:55'));

Mette heeft gemiddeld   zo'n 11 uur slaap nodig. Als ze later gaat dan wordt ze ook later wakker dus. Als wij Mette om 22.30 naar bed zouden doen dan komt ze ook niet vroeg denk ik. Waarom gaat Marissa zo laat  eigenlijk? Ben even nieuwschierig. Wij zijn altijd wel blij als Mette 19.00/19.30 in bed ligt. Kan eindelijk de tv aan en wij samen even relaxen.

gr.Ing

Hoi Inge,

Als je even naar iets hoger gaat in het topic dan leg ik daar uit waarom Marissa later naar bed gaat

groeten Linda

Oh Linda, wat klinkt dat als muziek in mijn oren: UITSLAPEN

Weet je hoe lang dat mij al is ontnomen...hmmm...zo'n 16 maanden geloof ik..

Ons klein dondersteentje is zo rond 6 uur , half 7 wakker.....

Ik ben een klein beetje jaloers...hihi...

gr. Ilone

ja ja

ondanks de herrie en gevecht over het badje heeft meneer toch geslapen tot

............. ta ta ta da ta da : 07:45

of het echt daarmee geholpen heeft ???
ga het van de week nog eens uitproberen

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Ik heb het ook twee keer geprobeerd voor ik het plaatste. Maar allebei de keren had ze geweldig geslapen. Ben wel blij dat het geholpen lijkt te hebben. Was al bang dat ik je voor niks naar de winkel had gestuurd. Nu maar hopen op nog meer heerlijke nachten

groetjes Linda

Hoi Linda,

wat heerlijk dat je zo'n uitslapertje hebt!! Schrok je niet toen je wakker werd dan??
Wij hebben het ook weleens gehad, dat we om 10.45 wakker schrokken en Dylano nog niet gehoord hadden. Maar gelukkig was hij nog aant slapen

Maar het echte uitslapen is hier voorbij met Dylano. Hij gaat er rond 19.00 - 19.30 in tot de volgende morgen 8.00 - 8.30. Nog niet slecht voor een manneke van 18mnd dus.

Geniet er maar van!!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Schrok er niet van hoor. Ik lag zelf ook nog heerlijk te slapen en de laatste twee weken slaapt Marissa vanaf ongeveer 5.00 uur bij ons in bed. Ze wilt dan altijd mijn arm voelen en zo voel ik haar ook bewegen. Ze slaapt ook altijd wel tot 09.30 ongeveer maar nu dus langer. Gister had ik haar weer in bad gedaan met Natusan en vanochtend was het 11.15 dat ze wakker   was. Ik begin er dus wel echt in te geloven.

groetjes Linda

Ga dan ook maar een paar liter aanschaffen denk ik . Levi is normaal tussen 6.30 en 07.00 uur wakker maar delaatste dagen wordt het steeds vroeger. Vanochtend om 5.45 en ik moet zeggen dat we dan echt niet blij zijn.

Mijn oudste is ook altijd zo vroeg wakker, zo rond 6.30 maar die gaat lekker naar beneden en gaat zijn gang wel. Levi moet je constant in de gaten houden dus dat is zo 'sochtends vroeg echt irritant.

Volgens mij kan je de shampoo met de etos babyzegels krijgen zag ik, paarse fles toch?

groetjes chimene

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2008 12:30:54'));

Hoi Debby,

Schrok er niet van hoor. Ik lag zelf ook nog heerlijk te slapen en de laatste twee weken slaapt Marissa vanaf ongeveer 5.00 uur bij ons in bed. Ze wilt dan altijd mijn arm voelen en zo voel ik haar ook bewegen. Ze slaapt ook altijd wel tot 09.30 ongeveer maar nu dus langer. Gister had ik haar weer in bad gedaan met Natusan en vanochtend was het 11.15 dat ze wakker   was. Ik begin er dus wel echt in te geloven.

groetjes Linda

Oohhhh vandaar!! Dan snap ik dat je niet schrok, haha! Lekker hoor bij je in bed!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan