[quote quote=10245511]Persoonlijk vind ik, ik weet het niet geen antwoord. Na 8 jaar samen en beide een volwassen leeftijd te hebben vind ik dat je moet weten waar je aan toe bent, een antwoord waar je iets mee kan. Ik begrijp uit dit verhaal dat hij wel zou willen maar er bindingsangst is? Ik weet het niet kan ook nog 5 jaar duren… vaak zegt iemand het toch omdat er te veel in zn hoofd omgaat. Er is geen ruimte om echt te denken wat ze ervan vinden. Maar dit is hoe ik het persoonlijk zie[/quote]
Ik ben het ermee eens dat ik het slap van hem vind, maar het is wel een antwoord. Kan je laag of hoog om springen, maar hij mag het nog niet weten. Je kunt het gesprek met hem aangaan, en nog een keer aangaan, aangeven dat jij als vrouw ook een biologische klok hebt, een ultimatum stellen. Maar als zijn antwoord 'weet niet' blijft ben jij degene die er iets mee moet. Of niet. In plaats van door dreinen en te trekken kun je ook gewoon accepteren dat het niet de man voor jou is. Je hoeft je geen slachtoffer te voelen van zijn grillen, omdat je altijd de keuze hebt om de relatie te verbreken en een geschiktere partner te vinden.