mijn vriend wil dat ik abortus doe maar ik niet

Hoi, uiteindelijk moet je proberen je eigen hart te volgen. Geluk zit in een persoon zelf, dit kan jij niet voor je vriend veranderen. Ik was 20 toen ik hetzelfde mee maakte. Heb bewust voor mijn kindje gekozen. Door zijn reactie, ontdekte ik dat hij niet de man was waar ik verder mee wilde. Hij hoort er voor je te zijn. Na 1,5 jaar toen een super lieve man tegen gekomen. Er zijn inderdaad ook genoeg organisaties waar ze je kunnen ondersteunen. En stuur me anders gerust een berichtje. 

Als hij zegt dat hij alsnog ongelukkig zou worden legt hij alsnog alles bij jou neer. Is gewoon manipuleren en emotionele chantage. Erg egocentrisch. Of je het kindje houd of niet wil je überhaupt nog met zo iemand samen zijn die zichzelf voor jou plaatst?. Ik probeer altijd te bedenken 'wat is het ergste wat er kan gebeuren als.. '. Misschien jezelf die vraag stellen en hoe voel je je daar dan bij. Welke obstakels blijven er dan mogelijk over.. voor veel praktische zaken is een oplossing te vinden. Er zijn zoveel instanties en voorzieningen waar je gebruik van kan maken mocht je er alleen voor komen te staan. Je hebt veel om over na te denken. Kies voor wat jij wilt. Je partner gaat dat niet doen. Sterkte

Terug
Bovenaan