mijn wens

A

Anoniem

Guest
ik vind het een erg leuke forum en lees bijna elke dag ff wat er zo allemaal is gebeurd...
het zou alleen nog leuker zijn als ik kon vertellen dat wij ook voor een kindje gaan...maar helaas dat is niet zo...ik wil dolgraag een 2e kindje maar mijn man wil (nog) niet.
dat is zo frustrerend...ik zie dan overal dikke buiken en baby's.
en het lijkt me zo leuk om te vrijen voor een kindje..(ons eerste kindje was een verrassing,cadeautje)....om af te wachten of je ongesteld wordt...het vertellen aan mensen om je heen , het vertellen aan ons eerste kindje die dat echt leuk zou vinden en al die andere   leuke dingen....zoals het voelen van je kindje...de eerste echo...
gelukkig gaan jullie er wel voor....en ik kan jullie vertellen...het is echt geweldig zwanger zijn en mama worden.....
veel "plezier" allemaal.....

groetjes

Wat een lief berichtje..
Ik hoop dat jij het ook allemaal nog een keer mag mee maken.
Liefs Steef

Hoi,

Hoe oud is jullie eerste dan? (ben niet nieuwsgierig maar mag wel graag alles weten)

Marije

onze eerste is 3 jaar....een mooie leeftijd om een grote zus te worden....

Dat lijkt me ook een hele mooie leetijd!
Is zich er al wel een beetje bewust van en op een gegeven moment gaat zij naar school en heeft de baby alle aandacht voor zichzelf.

Nu je man nog. Misschien moet die ook hier maar even meelezen en gaat hij helemaal om.

hahaha mijn man mee laten lezen???
hij weet niet eens dat ik regelmatig op deze forum zit...
hij weet dat ik graag een 2e kindje wil dat heb ik al zo vaak laten weten...
ik wil hem niet pushen....wil zo graag dat hij uit zichzelf naar me komt en zegt "kom schat we gaan een kindje maken" hahaha dat zou ik echt fantastisch vinden....maar dat zie ik dus niet gebeuren voorlopig...misschien wel nooit....and that makes me sad...
waarom wil hij toch niet zo'n lief klein humpie...
we hebben een ontzettend lieve meid al en was echt een makkelijke baby....tis niet zo dat we een huilbaby hadden ofzo want dan snap ik wel als hij geen 2e zou willen maar alles ging juist heel relaxed...ze hoorde er gewoon meteen bij...
en het erge is dat ik op een kinderdagverblijf werk en dus steeds van die lieve kleine baby's zie...heeft iemand nog tips om hem over te halen.....hahahahaha!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

hij wil voor een 2e gaan!!!
joepie!!
dat had ik echt niet verwacht....ben zo blij...
zooooo spannend!!!!
alleen balen dat mijn cycles zo in de war is en er geen touw aan vast te knopen is!!!
ik zit nu al aan de babykamer inrichting te denken enzo....en moet me echt bedwingen om niet naar een babyzaak te rennen en wat leuks,schattigs.kleins te kopen!!!
ooooh jongens nu kan ik eindelijk actief meedoen aan deze forum!!
joepie de poepie!!!!
zo dat moest ik ff kwijt....EN VOELT ERG LEKKER!!!

groetjes bri

Nou welkom bij de club zou ik zeggen. Fijn voor je dat je man ook een 2e kindje wil.

Wij gaan ook voor onze 2e, onze dochter is 2jr en 4 mnd

Renate

Terug
Bovenaan