Hallo meiden!
Ben vandaag voor het eerst op deze site. Jullie berichtjes spraken mij enorm aan, wij gaan ook voor de 2e.
Ons zoontje is 2,5. Wij zijn nu sinds december vorig jaar bezig, het wil dus nog niet helemaal lukken terwijl we bij de eerste bij ronde 2 al zwanger waren. Maar goed, ik heb me vooral voorgenomen het geen obsessie te laten worden. Ik ben eerder zwanger geweest dus het zou toch ooit nog eens weer moeten lukken, toch? Tot die tijd blijven we klussen (er zijn vervelendere dingen in het leven...).
Maar ik weet precies wat je bedoelt Bri, als je al die zwangere vrouwen ziet of die kleine babytjes..., zwijmel!
Bij ons is het wel een beetje het tegenovergestelde als bij jullie. Mika was best een luide en erg drukke baby (hij is nog steeds heel druk). Huilde behoorlijk veel. De volgende kan het dus alleen maar makkelijker worden, hahaha!
Ik zou het leuk vinden om met jullie te kletsen. Ik kan alleen niet al te vaak op de site kijken, alleen op maandag, woensdag en vrijdag, mijn werkdagen, tijdens de pauzes. Ik heb thuis helaas geen internet.
Ik hoor het wel.
Liefs Nicole