mijn wens

Hoi hoi..

in het begin is het ook allemaal leuk om voor een kindje te vrijen,,maar als je al een tijd bezig bent wordt het echt minder leuk,,elke maand is dan een teleurstelling.

ik was na een jaar eindelijk zwanger..maar is heel pril alweer misggegaan..in het begin vondt ik het spannend maar hoe meer rondes je er over doet hoe moeilijker het wordt..

ik hoop voor je dat je er uit komt met je man,,en dat jullie maar gauw voor een 2e gaan.

sucses gr maantje

ja dat snap ik ook wel dat je na een tijdje een beetje moedeloos wordt maar mag ik ook ff genieten van deze spannende nieuwe periode.....
verder ben ik er (nogwel) vrij nuchter onder.
we bidden voor een 2e kindje en ik hoop dat God ons weer een kindje wil schenken.
so all we can do is pray......and lots of "love-making"

groetjes bri

Bri,

neid, je hebt effies moeten wachten, maar nu wil hij dan toch. Eén ding weet je zeker, hij doet het niet zomaar, hij doet het echt omdat hij het wil, en dat moet je toch kunnen waarderen. Beter dan mannen die nergens over nadenken en gewoon hup maar doen.

Veel plezier en hopelijk volgt snel nog zo'n positief bericht.

jaaaa nog meer goed nieuws.....HET CONDOOMPLAN IS VAN DE BAAN!!!
We gaan nu meteen beginnen....ben zo blij heb meteen foliumzuur gehaald!!
we waren afgelopen zondag met onze dochter naar een speeltuin gegaan en mijn man zag hoe onze dochter naar de andere spelende kindjes keek en vond het zo zielig....ze keek echt zo van "kijk die kindjes eens samen spelen" ze keek een beetje eenzaam....hij vond dat zo erg dat hij nu meteen voor een broertje of zusje wil gaan!!
hoewel onze dochter echt heel gemakkelijk is met contact maken zelfs met 12 jarigen maakt ze contact....het is toch anders een eigen broertje of zusje!!!
ik kan het haast niet geloven dat we voor een 2e gaan....nog niet zo lang geleden wilde hij niet en nu wel!!! lijkt wel of ik droom....maar nee het is echt waar!!
ben zo blij!!

groetjes bri

Hoi Bri,

Wat waanzinnig leuk voor je.
Mijn vriend had ook gezegt als je in juni stopt met de pil dan gaan we in september voor het echte werk.
Maar na een keer met condoom had hij zoiets van laat maar niks voor mij.
Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Gr.
Petra, 1ste ronde 1ste kindje

Gefeliciteerd meid!! Hartstikke leuk voor je! Ik ben wel blij dat mijn man niet van rubbers houd, hihi. Hopen voor je dat het snel raak is. voor iedereen hier trouwens.

groetjes angel

hey bedankt voor jullie leuke reacties....tis nog zo onwerkelijk...
vind het ook zo leuk deze forum....kan je er tenminste open over praten...
ben nl. zo blij dat ik me moet inhouden tegenover anderen...zo moeilijk!!!

Terug
Bovenaan