Milly (Amalia) overleden...

Zat echt te trillen net achter de tv...het blonde 12 jarige meisje is gevonden...overleden....

Zat er nog even over na te denken....
Er is natuurlijk nog niks bevestigd of bewezen maar ze scheen haar moeder voor het laatst aan de telefoon te hebben gehad vorige week woensdag rond 17:30 uur en zei dat ze ging ophangen want er stond een man voor de deur waar ze voor wilde open doen....
Hoe toevallig....Afgelopen maandag deed ik de kids hier onder de douche boven.Heb een redelijke badkamer, maar voor 4 kids en mama erbij is geen ruimte dus hier doe ik aan 'lopende bandwerk' als het gaat om kids douchen...
Enfin, ik was bezig met de jongste 2 en Noa de oudste zat al gedoucht en wel op haar kamertje in haar dagboek te schrijven.Alleen Jade (5,5 jr) was nog beneden, speelde met haar barbies, we kletsten wat heen en weer door de babyfoon (Zo van, kom je zo, je bent aan de beurt, plas effe beneden, je zus zit hierboven op 't toilet)Komt ze uiteindelijk boven, zegt ze:'Mama, Aad stond net in de woonkamer.'...'Huh?'....(Aad is de buurman, kan geen kwaad, vreselijk aardige man, weduwe sinds een half jaartje, dus contact is heel goed)
...Maar wat bleek, hij had gewoon keurig aangebeld en Jade had open gedaan...De buurman zag mij of mijn man niet beneden en was weer weggegaan en had tegen Jade gezegd dat hij papa en mama vanavond wel even ging bellen...
Dit bespraken we 's avonds en besloten onze oudste 2 meiden eens goed binnenkort uit te leggen dat je niet zomaar de deur open kan doen.(Moet zeggen, we hebben al wel eerder dit aan ze uitgelegd, maar een opfriscursus was wel nodig...)
Dussss, morgen nog maar 'es effe met de meisjes kletsen want de oudste kijkt Jeugdjournaal en is op school besproken...het tot nu toe vermiste meisje Milly...

Kon ik mijn 3 meisjes tot hun 18e maar in een doosje bewaren....
(Soms beangstigd het me wel een beetje...3 meisjes...maar niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren...)
Groetjes Roos.

hoi hoi...ja verschrikkelijk die vent..ppfff 12 jaar was ze nog maar.wat een zieke geest..wel 1 pos ding,en dat is dat ie zich zelf toch angeeft.nu weten de ouders tenminste waar ze is..je moet er toch niet aandenken dat je niet weet waar je kind is,net als bij tanja groen,en sherrel morrien...wees zuinig op je kindjes...liefs,karin

hoi hoi...ja verschrikkelijk die vent..ppfff 12 jaar was ze nog maar.wat een zieke geest..wel 1 pos ding,en dat is dat ie zich zelf toch angeeft.nu weten de ouders tenminste waar ze is..je moet er toch niet aandenken dat je niet weet waar je kind is,net als bij tanja groen,en sherrel morrien...wees zuinig op je kindjes...liefs,karin

Verschrikkelijk! Je moet er niet aan denken. Zo erg, ik ben er zo boos om. Een politieagent, dat zou iemand moeten zijn waar wij op kunnen vertrouwen.
En meisjes zijn extra kwetsbaar. Natuurlijk moeten ze de deur niet open doen voor een vreemde. Maar iemand die je kent, een buurman, een vader van een vriendinnetje, je kan je kinderen ook niet compleet afschermen van de wereld. Dit stukje opvoeding is zo moeilijk, ik wil ze beschermen, maar ze niet afschrikken of mensenschuw maken. Ik denk dat je je kinderen maar moet leren vertrouwen op hun gevoel, als hun gevoel zegt dat het niet in orde is, moeten ze weg zien te komen. Maar helaas kan je zoiets verschrikkelijks niet voorkomen, als zo iemand het op je kind voorzien heeft.

Verschrikkelijk! Je moet er niet aan denken. Zo erg, ik ben er zo boos om. Een politieagent, dat zou iemand moeten zijn waar wij op kunnen vertrouwen.
En meisjes zijn extra kwetsbaar. Natuurlijk moeten ze de deur niet open doen voor een vreemde. Maar iemand die je kent, een buurman, een vader van een vriendinnetje, je kan je kinderen ook niet compleet afschermen van de wereld. Dit stukje opvoeding is zo moeilijk, ik wil ze beschermen, maar ze niet afschrikken of mensenschuw maken. Ik denk dat je je kinderen maar moet leren vertrouwen op hun gevoel, als hun gevoel zegt dat het niet in orde is, moeten ze weg zien te komen. Maar helaas kan je zoiets verschrikkelijks niet voorkomen, als zo iemand het op je kind voorzien heeft.

Ik kwam vanmorgen zoals altijd naar beneden en mijn man vertelde het nieuws van Milly, de tranen stonden in mijn ogen. Dat dit kan gebeuren...... Dan kunnen we onze kinderen heel goed vertellen de deur niet voor vreemden open te doen, maar voor een buurman....... dit is niet te bevatten. Ik heb het er nog steeds koud van......

Vreselijk! Ik heb het nieuws de hele avond gevolgd echt vreselijk!! Die man wil je toch wat aandoen!! Arme Milly en voor die ouders is dit zo erg!! Ik zei vanmorgen al tegen m'n vriend je kan niemand meer vertrouwen. Hoe moet dat straks als onze kindjes bij andere kindjes gaan spelen waarvan je de ouders ook niet goed kent of kinderfeestjes, dat moet toch gewoon kunnen je gaat er toch over nadenken.
Tuurlijk gaat nynke gewoon straks bij andere kindjes spelen maar je wordt toch bang door dit soort dingen.

kippenvel geeft dit je hoe kan je dit doen,niet te geloven een meisje dat net in het leven staat,en dan bedenk je die man is politie agent hoe kan ditt.
vind dit echt niet normaal ga zo pers kijken en ben benieuwd wat dr gezegt word wat heeft hij dat meisje allemaal aangedaan

Terug
Bovenaan