Milly (Amalia) overleden...

Vréselijk!! Heb gisteravond ook alles gevolgd en vanochtend de persconferentie. Heb er gewoon buikpijn van. Inderdaad weer even goed om na te denken wat je de kinderen bijbrengt over de deur open doen enz.....!

Dit is toch wel de grootste angst van elke ouder!

Door de moord op dit meisje ben ik wel weer aan het denken gezet, hoe kun je je kinderen wapenen tegen dit soort types, zonder ze heel achterdochtig te maken?

Je bent al snel geneigd te waarschuwen voor onbekenden,terwijl misbruik of erger vaak juist door een bekende wordt gepleegd, moeilijk hoor.

(kan er ook tegen op zien om onze dochters bij iemand anders thuis te laten spelen, is idd natuurlijk geen reden om het niet te doen, maar toch..... vriendinnetjes komen maar mooi bij ons spelen als het aan mij ligt.)

Groetjes Marieke

Kippenvel. Zo rot om te lezen. En het is ook mijn grootste angst.
Ikzelf heb een misbruik verleden en inderdaad het zijn vaak bekende! Ik ben soms zoooo bang. Ik wil niet dat Myrthe ook zoiets overkomt, of erger nog zoiets als Milly.
Ik hou mijn hart vast en ben zo bang. Ik laat haar bijna nooit alleen met mannen, ook niet met mannen die we al langere tijd kennen. Ik moet wel heeeeeel veel vertrouwen hebben in diegene en dat durf ik gewoonweg niet.
Ik leef heel erg met de ouders en familie mee.
Mijn hart gaat uit naar hen.

Liefs Irene

Kippenvel. Zo rot om te lezen. En het is ook mijn grootste angst.
Ikzelf heb een misbruik verleden en inderdaad het zijn vaak bekende! Ik ben soms zoooo bang. Ik wil niet dat Myrthe ook zoiets overkomt, of erger nog zoiets als Milly.
Ik hou mijn hart vast en ben zo bang. Ik laat haar bijna nooit alleen met mannen, ook niet met mannen die we al langere tijd kennen. Ik moet wel heeeeeel veel vertrouwen hebben in diegene en dat durf ik gewoonweg niet.
Ik leef heel erg met de ouders en familie mee.
Mijn hart gaat uit naar hen.

Liefs Irene

Vreselijk he, hier zijn geen woorden voor.... die arme ouders van dat meisje brrrrr.....
Je vraagt je af wat zo iemand bezielt die zoiets kan doen!!!
Tja zo zie je maar, evenveel gekken als stoeptegels...
Ik vrees ook dat we onze kindjes hier maar amper tegen kunnen wapenen. En wat vinden jullie van al die kinderen die in de kerk allemaal zijn misbruikt?? En nog steeds ben ik bang....

Eerder schreef ik dat je je kids helaas niet in een glazen hokje kunt stoppen, hoewel ik het soms graag zou willen om ze te beschermen.Laten we hopen dat dit soort ellende ons bespaard blijft, dit gun je echt niemand en inderdaad mammie S je wordt er niet onbezorgder op.

het is idd vreselijk, en ik moet er steeds maar aan denken... heb daniels zn plakboek effe bijgeplakt gisteren en moest er aan denken dat die moeder van milly dit ws ook gedaan heb en nu terugkijkt op de foto's wetende dat haar dochtertje er niet meer is op afschuwelijke wijze.

Verder vind ik het ook heel erg voor de familie van die agend, je hebt altijd in iemand gelooft, misschien wel problemen mee gehad, maar als ouders hou je wel onvoorwaardelijk van je kind, en je kind heeft zoiets afschuwelijks gedaan.
Nu moet je met zoiets afschuwelijks leven, en je ziet het iedere dag op tv, familie van de dader gaat ook een soort rouwproces in.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan