(mini) Forumdag in Breda !!

Hoi hoi,

Even een vraagje, opmerking, idee. Stel dat het weer niet mee zit en helaas wonen we in NL, dus kan dat nog wel eens gebeuren helaas.
Is het dan een idee om naar de Tongelreep, groot zwembad in Eindhoven te gaan?

Misschien wel een handig idee om  vast iets achter de hand te hebben?

Gr. Marieke  

Oh wat leuk weer. Ik ga misschien mee. Moet even wat regelen.
Liefs

Hmm jammer, Breda is vanuit utrecht nog wel te doen, maar heb al een familiedag. Anders was ik wel mee gegaan.

Het idee is wel erg leuk.

Eindhoven is voor mij echt te ver, dat is weer bijna 2 uur rijden.
Is er niets te doen  in Breda dat overdekt is als het slecht weer is.

Liefs Ilse mv Danique

Hè! Verdikkeme!. M'n zusje viert op die dag haar verjaardag. Breda is niet zo ver rijden. Helaas...

Groetjes,
Nelly.

Zo balen, 12 mei moet ik werken (vlieg ik naar Tokio) de afgelopn forumdag ook al gemist  Drinken jullie dan wel een  voor mij!!?? Wie weet, 3 maal is scheepsrecht, dan zal ik er toch zeker bij zijn!

groetjes monique

Als het écht slecht weer wordt weten we dat een paar dagen van te voren en regelen we een andere datum..

Ik vind het leuk dat we gezellig bij elkaar kunnen zitten en het niets hoeft te kosten! Dat was in ieder geval mijn intentie..
Dierentuin was laatst héél leuk, maar heb totaal niets van het park gezien. Vond zelf het leukste dat allemaal die kleintjes over elkaar waren aan het kroelen/kruipen en de grootste pret hadden!!

Mijn voorkeur gaat dan uit naar een nieuwe datum prikken..
Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen. We gaan er van uit dat we mooi weer hebben haha,..

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan