(mini) Forumdag in Breda !!

Ik vind het jammer maar ik kan weer niet. Dit keer ben ik alweer 2 jaar getrouwd met mijn vriendje...dat wil ik zeker met onze zoon echt niet voorbij laten gaan. Voor de eerste keer met zijn drietjes!

Groetjes Hanneke

mag ik even een heel klein beetje erg gemeen zijn en stiekum hopen dat het met bakken uit de hemel komt? Dan kan ik op die andere datum wel mee!!!!
Juist omdat ik de vorige forumdag heb meegemaakt en idd het gekrioel op de dekens van die kleintjes het leukste vond, baal ik zo óntzettend dat ik er niet bij kan zijn! Nog niet eens voor mezelf, maar ik had het zo leuk gevonden voor mijn kleine ventje!
Ik weet dat ik nu heel erg egoistisch ben, maar wel eerlijk toch?

Dikke kus van Cissy

Helaas moet mijn mama op zaterdag centjes verdienen, dus kan ik jullie weer niet ontmoeten! ik vind het wel heel erg jammer anders waren we met de trein gegaan en daar heb ik nog niet in gezeten.
Misschien een volgende keer dan?

Veel plezier!!!

dikke kus Linde.

Cissy,.. Geef zo'n puber een dubbel salaris als ze die dag voor je willen werken hahaha!!
Twee weekendes achter elkaar vrij hebben daarna vinden ze vast niet erg!

Regel eens wat muts!!!! Hihi..

Hoi...

Ohhwww wat zou ik graag komen zeg,, moest amersfoort ook al overslaan vanwegen de kinderen die lagen hier met koorts op bed.
Maar Breda is voor mij erg ver weg...

Ik hoop gauw op weer zo een dagje ergens in het midden van het land , want dan ben ik zeker weten van de partij!

Liefs bianca

Nelly wat jammer dat je niet kan, kan je niet op een andere dag naar je zus haar verjaardag.
Zou toch wel leuk zijn als je ook mee kan.
Maar begrijp het ook wel als het niet gaat hoor hahaha.

Liefs Ilse mv Danique

Meiden, ik vind het super jammer maar helaas kan ik ivm omstandigehden toch niet mee... Ik wil jullie wel alvast heel erg veel plezier wensen!!

Groetjes,
Myrna en Isis

Terug
Bovenaan