mirena en zwanger

Hoi Dione,

Geweldig dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Ga lekker genieten (op het misselijk zijn na dan..)

Goed dat jullie er voor gaan. Ik kan me nu in ieder geval niet meer voor stellen dat we toen zo ontzettend geschrokken zijn van de positieve test. We zijn alleen maar blij dat er nog eentje bij komt en na de 20 weken echo van afgelopen maandag al helemaal. Alles zag er goed uit en we weten dat we nu na twee meiden een jongen krijgen, echt super!!!

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er straks ook zo over denken. Echt weer iets om  naar uit te kijken.

Groetjes Paula  

hoi

wat   geweldig dat je een jongetje krijgt toch, het is nbet of het zo moet zijn.
We hebben nu 2 meiden en een zoon ( middelste) en de eerste 2 schelen elkaar maar 16 maanden en het gekke is dat deze als het goed gaat met de jongste maar 18 maanden schelen.
Ik moet wel toegeven het is erg druk de eerste periode maar als die twee nu samen spelen 4 en 3 zijn het 2 handen op een buik. Er is ook nooit sprake geweest van jaloezie of zo ook niet toen de derde kwam het ging allemaal vanzelf.
Ik denk uiteindelijk ook dat het wel goed komt en dat ik net als jij die schrikreactie zo vergeten ben.

groetjes

Hoi;
Mij is dus hetzelfde overkomen. Ik ben ook mijn mirena verloren. Vorige week kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Naar de HA geweest, die zag ook geen touwtjes (ik voelde ze zelf ook niet, maar dat voelde ik ook niet altijd, ze waren nogal kort afgeknipt. ) Een paar dagen later naar de gyn voor een echo. Geen spiraal en het prille begin van een zwangerschap. Hoe ver, kon hij niet zeggen, maandag terug voor een echo. Als het goed is ben ik vandaag 6 w + 1 d zwanger. Ik heb al een dochter van bijna twee. Als dit kindje geboren wordt is ze net 2,5 (ze is van 10 juni). En ik zou, volgens eigen berekening de 14e december uitgerekend zijn. We wilden nog helemaal geen kindje. Daarom had ik ook een spiraaltje genomen. De eerste keer duurde het bijna twee jaar voor ik zwanger raakte en nu is het zo spontaan ineens. Ik moet erg wennen.
Succes met je zwangerschap.

Groetjes Finduilas.

Uiteindelijk komt alles ook wel goed. Ik had op het begin erg veel twijfels. Wil ik dit wel, hoe ga ik het allemaal doen met drie kinderen, weer die gebroken nachten, etc.

Nu maak ik me daar niet meer druk om, ik zie het allemaal wel en bedenk me dan dat mijn moeder drie kinderen in haar eentje heeft opgevoed (niet dat het altijd makkelijk was voor haar). Uiteindelijk zal het allemaal wel lopen of het nu twee, drie of vier kinderen zijn. Je stelt je er toch op in.

Wat jaloezie betreft, maak ik me ook geen zorgen. Dat heb ik tijdens de zwangerschap van de tweede wel gedaan, maar uiteindelijk ging dat ook allemaal vanzelf. Vanaf de geboorte ging alles goed en zijn ze dol op elkaar.

Geniet van de zwangerschap en kijk vooral uit naar dat lieve kleine hummeltje dat straks lekker in je armen ligt te slapen.

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan