Mirena...

Ja, wilde het nog aan je vragen... hoe het was geweest....
Ik heb donderdag de echo gehad, en bij mij zit ie helemaal goed, dus hij is 100% veilig. JOEHOEEEE!

ik heb na de eerste wel een echo gehad en nu niet/... hij was meteen veilig zeiden ze bij de gyn... nouja vertrouw er maar op haha

plaatsen valt reuze mee toch??

ik ben nu voor het eerst ongesteld sinds ik de spiraal heb(7 weekjes alweer)

liefs danielle mama van Amy 4 maand

Mijn gyn zei ook dat ie meteen werkt... Controle over 6 weken is alleen om te kijken of het goed zit... en het plaatsen viel idd mee (gevoel viel in het niet bij alle ellende die ik daaronder al gevoeld had ;-))

Zo zie je maa dat ze allemaal wat anders zeggen. Volgens de mijne na een week pas. Ik heb sins he inbrengen (mer dan 4 weken geleden) nog steeds last van bloedverlies. Weliswaar maar kleine beetjes, maar toch. Volgende week controle. Ik ben eens benieuwd.

Die van mij zei dus dat ik tot de echo andere anticonceptie moest gebruiken, omdat als ie niet goed zit, hij ook niet werkt.....
Volgens mij weten de heren doktoren het zelf dus ook niet

Nope. De eerste keer dat ik m kreeg zijn de gyn dat ik direct beschermd was. Deze keer zei een andere gyn dus van niet. Pas na een week zou ie werken. Aangezien we het condoomritueel zat waren (in de tijd tussen bevalling en plaatsen spiraal) hebben we een dag of 2 na plaatsing geen condoom gebruikt. Gelukkig niet weer zwanger...hihi!

Nou...
Ik ben 2 april bevallen van een zoon! Heb na 6 weken een spiraal laten plaatsen! Heb geen bloedingen enzo gehad en ze hebben mij ook gezegd dat hij meteen veilig is! Toch was ik niet gerust en heb ik 28 juli een zwangerschap test gedaan! En ja hoor! ZWANGER! al 9 weken! Ik zal maar voorzichtig zijn als je niet weer zwanger wil worden! Met of zonder spiraaltje! Mijne is er nu weer uit..en 5 maart verwacht ik mijn 2e kindje!

Gr
Nicole

Terug
Bovenaan