Mirena...

Oooh wat een verhaal Nicole! Dan idd maar even voorzichtig doen want ik wil eerst maar eens bijkomen van deze zwangerschap ;-)

Jij heel veel succes! Heavy hoor zo kort op elkaar....

Nicole: Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Maar idd, wat een verhaal! Dan ben je vlak na de plaatsing van de Mirena dus zwanger geraakt.. ....

Wij hebben de knoop doorgehakt, en mijn man gaat binnen kort onder het mes, dus dan kan de Mirena er ook weer uit.

Ok! Ik wil 'm deze week laten plaatsen omdat we vier kinderen nu genoeg vinden. Hoop dat dit ons niet gebeurd. Het zou evengoed welkom zijn maar ik zit er toch niet op te wachten. Blijft allemaal oppassen zo! Waarom laat je de Mirena eruit halen als je man onder het mes is geweest? Je hebt dan toch minder last van je ongesteldheid of soms blijft het helemaal weg. Lijkt me ook wel fijn toch?

@ mo4: Als ik geen last ervan zou hebben, zou ik hem inderdaad laten zitten, maar helaas, ik vloei al bijna 8 weken onderdoorbroken. Hoeveelheid is nog geeneens op te vangen met een inlegkruisje, moet gewoon echt maandverband dragen. Dus daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Zodra mijn man is geholpen en zijn zaadjes zijn niet actief meer bevonden, en ik vind het nog steeds zon drama, dan gaat het er uit. Volgens de huisarts kan het wel zon half jaar duren, dus dat wacht ik af.

Ja, kan ik me voorstellen. Word je niet blij van om steeds met maandverband te lopen. Wie weet word het nog beter. Duurt geloof ik ook drie maanden voordat het veilig is na een sterelisatie. Dus je hebt nog even.

Groetjes!

Wat een dag!!! Ben ik er helemaal klaar voor. Ondanks dat ik er als een huis tegenop zag. 600mg ibuprofen gehad. Daar kan je haast een paard mee lam leggen. Zit de Mirena er eindelijk in, dacht ik. Komt ie er weer uit zetten. Mag ik morgen weer terug!! Nou daar zie ik helemaal tegen op. Wat een pech!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig viel het mee. Lekker is het niet natuurlijk. Dan te bedenken dat ik hetzelfde heb ondergaan zonder ibuprofen toen ik nog helemaal geen kinderen had gehad. Dat deed pas zeer. Dat zat ook nog in m'n hoofd en daarom zag ik er zooooooo tegenop. Maar dit geloof je toch ook niet. Bij de apotheek weer een nieuwe gehaald en dan sta ik daar morgen weer. Baal er goed van!!!

Nou wat een baaldag! Mirena opgehaald. 600 mg Ibuprofen gehad om twee uur van te voren in te nemen. Gespannen wachten in de wachtkamer. Eindelijk aan de beurt. Dan lig je daar en dan blijkt; bij het terugtrekken van de inbrenghuls is ook de Mirena er weer uit gekomen. Dus weer terug naar de apotheek en morgen weer hetzelfde verhaal. Ik baal er goed van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan