Miskraam? En wat te doen...

Hallo,

Officieel gezien zal ik nu 6,5week zwanger zijn... vanaf gister veel kramp en dat zette vandaag door tot bloeding, het lijk veel op menstruatie maar dan minder bloed(tot nu toe)...

Heeft iemand hier ervaring mee?
Moet je dan meteen de dokter bellen?
Daar was ik toevallig net vrijdag geweest!

Ik ben nog maar 26 is dat normaal???

Liefs Claire

Miskramen komen toch best wel vaak voor helaas. Straks moet het wel erger gaan bloeden dan een normale ongi, dus niet schikken. Wel is het verstandig om na het bloeden een echo te laten maken bij de GYN om te kijken of alles weg is.

Veel sterkte! Heb je nog vragen stel ze maar... Ik heb zelf 3 stuks gehad voor de zwangerschap van mijn zoon (mijn zoon kreeg ik op leefdtijd van 23j)

als het echt een miskraam is, kan de dokter ook niet veel doen.
Je moet eigenlijk even afwachten of de bloeding blijft doorgaan.
Heb zelf ook een miskraam gehad en verloor toen eerst bloed en later ook echt stolsels, dan weet je zeker dat het mis is.

Je zou even de vk kunnen bellen om te oerleggen wat je nu moet doen.

Het heeft niks met leeftijd te maken hoor, een miskraam. Ik was zelf ook pas 27 toen ik die miskraam kreeg.

Veel sterkte en hopelijk zet het niet door en is alles in orde. Als het niet doorzet, zou je aan de vk kunnen vragen om een echo, dan kunnen ze kijken of het in tact is, dat kun je al heel vroeg in de zwangerschap zien.

groetjes, en sterkte,

Bedankt Josh en sophie voor jullie reactie...

Poeh wat een spanning!
En we hebben het nog wel dit weekend aan mijn zus en zijn broer verteld, gister ook mijn ouders op de hoogte gesteld, en vandaag waren die van hem aan de buurt...

Vanochtend had ik nog gebeld om een afspraak te maken met de verloskundige, want daar was ik nog niet geweest, bij haar kon ik pas 18november terecht!
Ja wat nu, even afwachten dan maar en anders dokter bellen en even langs gaan? Hij begeleidt ook zwangerschappen, maar persoonlijk ga ik liever bij een vrouw...

Balen zeg dat jullie dat hebben meegemaakt!

Wel allebei gezonde kindjes..?

Poeh wat ben ik blij met die forum!!

Liefs Claire

Je kan altijd de VK bellen voor dit. Langs komen heeft helaas geen zin ben ik bang, maar misschien wil ze met je praten dus misschien kan je dus eerder komen.

Ik heb nu wel een zoon klopt. Hij is niet helemaal gezond omdat hij een stofwisselingziekte heeft maar niet zo ernstige hoor.. Ik heb eerder een miskraam gehad met 15 weken, 11 wken en 6 weken.

Ja goed is het forum! Maar echt waar je hart luchten bij de VK kan altijd. Wel zou zouden ze een rare opmerking maken die ik iig niet van gedient was: "als het zo had moeten zijn" zucht. Daar zit je dan helemaal niet op te wachten.

Ik hoop dat je het een plekje kan geven straks..

Het heeft niks met leeftijd te maken ik kreeg een miskraam toen ik 22 was met 12 weken.
Gewoon je verloskundige bellen die kunnen een echo maken en kijken of het nog goed zit.
Ik ben nu zelf weer 17 weken en 5 dagen zwanger en ook deze zwangerschap heb ik vanaf het begin tot aan ongeveer week 11 bloedverlies gehad paar x een echo gehad en er was niets aan de hand gelukkig..

Sterkte!

Liefs Janine

en had je dan ook krampen?? Janine?

Gelukkig is het niet al te ernstig met je zoontje Josh, moet wel erg geweest zijn/nog steeds zijn, dat je 3miskramen had, hoe kan dat toch he...

Hier en daar lees ik wel dat het niet zo hoeft te zijn, dat de helft van de vrouwen dit heeft maar toch zwanger is... nou ik zal wel bij die andere helft horen vrees ik...

Straks de trotse "aanstaande" papa vertellen....

Bedankt allemaal!!!

Terug
Bovenaan