Miskraam? En wat te doen...

hoi claire
1 topic lager bij Zonnetje zijn hele andere reacties bij dezelfde vraag, minder over miskraam zelf

het kan innestelingsbloed zijn,
het kan gewoon bij je zwangerschap horen
lees de reacties bij zonnetje

maar de vk bellen is idd ook een goede, want stressen en bang zijn voor een mk is niet goed voor jou en je kleine baby

succes claire, ik hoop dat het allemaal goed gaat en je niet te veel van slag laat brengen door spookverhalen. geniet en hoop het beste

hoi,

ik heb vandaag ook beetje bloedverlies gehad,meer roze dan echt rood maar toch schrok ik..verloskundige gebelt en ik mocht meteen langskomen! inwendige echo gemaakt en er zit een vruchtje maar nog zo pril dat ze twijfelde of ze een hartslag zag..ze dacht van wel (2 zelfs..!! )maar kan ook mijn hartslag zijn.
afwachten dus...

spannend!

liefs zonnetje

sweerwicca, de omschrijving qua hoeveelheid bloed is anders... Is het maar weinig met afvegen kan het echt nog wel innestelingsbloed zijn. Maar als het lijkt op ongi maar nog net iets minder dan is het wat anders.. Vandaar ook de andere antwoorden.

Ook de kleur trouwens... rood bloed is anders dan roze of bruinig.

Hoi Clair
Hoe gaat het met je?Ik zal je mijn verhaal even vertellen. Ik heb 22 september een mk gehad met 5,5 weken. Ik hoop voor jou dat het niet het geval is.Ben er nog steeds af en toe een beetje verdrietig om. Ik ben maar heel weinig bloed verloren net als een soort menstruatie maar meer ook niet. had ook geen krampen. Maar na een week moest ik nog eens een test doen van de vk en deze was toen idd negatief.
Je zou dus idd nog een test kunnen doen, als je hcg waarde is toegenomen of je zwangerschap indicatie in weken is toegenomen(CB), of dikkere streep dan eerst ben je zeker nog zwanger.
Ik ben daarna eigenlijk niet naar de vk geweest, moet dat eigenlijk wel? Wat als mijn baarmoeder nog niet schoon is?
Ik ben nu 35 dagen verder en hier nog steeds geen ongi of eisprong te vinden..
Wens je veel succes maar misschien komt het allemaal goed!
Lucht gerust je hart hoor heb ik ook vaak genoeg gedaan in die tijd en doe ik nu nog steeds hihi

Liefs S

he clair wat vervelend zeg.
ik zelf had met 5 en halve week
ineens ontzettend buikpijn kon haast niet recht staan ervan.
toch moest ik me dochter halen van school.
daar staan wachten voelde ik wat lopen.
ik dacht echt dat is mis.
ik thuis gauw naar de wc en ja hoor allemaal bloed. terwijl ik naar de slaapkamer loop andere kleren pakken en gauw washandje eronder.
toen ook duidelijk een stolsels verloren.
dus dacht dat ik een miskraam had gehad.
ik huisarts toch maar gebeld geloof niet gelijk de dag zelf, want ja ze kunnen er toch niks aan doen.
ik later gebeld omdat ik toch klachten hield.
ik geloof na 2 weken een zwangerschap test gedaan en die was toch echt nog positief.
dus contact opgenomen met vk en mocht al gauw een echo laten maken.
of alles dan wel goed weg was of dat er toch nog een gezonde baby was.
en op de echo toch nog een baby met klopend hartje. echt ik kon het haast niet geloven.
nu wil ik niet zeggen hoor dat het bij jou ook zo is.
maar wou je wel laten weten dat het beide kanten op kan.
en misschien mocht je echt er echt over twijfelen gewoon voor de zekerheid een echo laten maken.
de vk zei bij mij aangezien mijn verhaal het waarschijnlijk een tweeling was geweest. waar van 1 vruchtje zich dan niet goed genoeg had ontwikkeld. en dus is afgestoten.
ik heb trouwens maar 1 dag bloed verlies gehad.
en de rest nog een weekje geelige afscheiding.
heel veel succes ermee. en als het echt een miskraam is probeer het een plekje te geven. want is toch echt wel even iets.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan