Miskraam? En wat te doen...

Hey meis,
leef met je mee! Echt ontzettend veel sterkte, en eis gewoon een controle/echo van je vk morgen! Bel anders gewoon een ander, als ze je echt wil laten wachten tot half november!

Heel veel succes!

Hallo lieve dames!

Pfff ben ik weer hoor... gister avond ging het redelijk, vannacht ook, tot vanochtend half zes, heb zeker anderhalf uur zware krampen gehad en bloed verlies, maar nu dus weer niet, het is dus niet constant.

Ik met een kloppend hart bellen naar de verloskundige, er van uit gaande dat zij mij wel verder zal helpen, nee hoor!
Ze zegt, eerder dan 18november kan je niet komen, tot die tijd ben je onder begeleiding van je huisarts...

Nu had ik idd wel gelezen dat het ook kan zijn dat het een tweeling was, dat is eigenlijk mijn enige hoop nog...

Hoe gaat het nu met jou baby'tje dan? Alles goed op echo??

Heel erg bedankt voor jullie bemoedigende reacties daar heb ik teminste wat aan!!!

Vanmiddag om 16uur bij dokter... hebben die daar normaal gezien apparatuur voor? Die van mij doet ook wel zwangerschapsbegeleiding, maar had gekozen voor vlk omdat dat een vrouw is normaal gezien...

Als het zo moet en het nog wat is, blijf ik zeker bij mijn huisarts!!

Liefs en dikke kus Claire

Hi Claire,
Ik verbaas me echt om de botheid van jouw verloskundige! Persoonlijk zou ik echt niet verder gaan met zo'n onmenselijk iemand!

Wanneer je dokter ook de begeleiding doet, zal hij wel een echo-apparaat hebben. Desnoods kan hij je doorsturen voor een echo, dat moet geen probleem zijn!

Ik duim voor je!

Wat een rare reactie van je verloskundige! Zijn er niet meerdere praktijken in de buurt? En anders inderdaad via de huisarts een verwijzing vragen voor het ziekenhuis, dan kunnen ze daar een echo maken.
Ik heb zelf met 5,5 week een miskraam gehad, ben daarna niet meer bij de verloskundige geweest. Heb twee weken later een test gedaan die negatief was, en twee weken later positief. Ik was dus meteen weer zwanger.

jeetje wat raar zeg.
mijn verloskundige zei dat ik moet bellen als ik bloed verlies zou krijgen en niet wachten op een spreekuur moment gewoon bellen.
kidsbaby: jeetje wat een verhaal zeg.daar had je denk niet meer op gerekend..erg leuke afloop.

sterkte ermee.hoop dat het meevalt.
zal voor je duimen.
gr marjan

Wat naar zeg dat je verloskundige zo doet.
Hier zijn ze gelukkig niet zo toen ik belde was op het spoednummer mocht ik gelijk komen wanneer ze weer op de praktijk was en kreeg de week erna ok een extra echo. en nu met de zwangerschap ook als ik het niet vertrouw of wat dan ook moet ik gewoon bellen om lang te komen om het hartje te luisten zodat ik weer gerust gesteld ben..
Wat een verschil zit er dan in de verloskundigen

hoi clair,

om even op je vraag terug te komen...
ja, we hebben inmiddels 2 gezonde kindjes een meisje van 4 en een jongetje van 2. En nu is de derde op komst.

de miskraam was tussen de 1ste en de 2de in.
Maar snel daarna was ik gelukkig weer zwanger, dat verzacht het leed meteen een heel stuk.

Sterkte verder, laat je nog weten hoe het afloopt?

Terug
Bovenaan