Miskraam ervaringen

Beste allemaal

Ik heb gisteren een miskraam gehad en voel dat ik de behoefte heb om er met jullie over te praten. Ervaringen, gevoelens, emoties delen en samen verder komen, doe je mee?

Ik was 7 weekjes zwanger toen het hartje niet meer klopte.
Wij willen heel graag nig een kindje maar we hebben wel besloten om nu te wachten tot mijn volgende menstruatie en dan weer te starten met het proberen om zwanger te worden..

 
Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte. Hier een miskraam gehad rond week 8. Curettage gekozen met lange na sleep van veel bloeden. Maar inmiddels twee gezonde kinderen. En wat ben ik daar gelukkig mee.Toch blijft de miskraam en dat gevoel met name, af en toe komt het nog even voorbij. Heel veel sterkte en neem je tijd om dit te verwerken
 
Hee,

Dankjewel. Het is inderdaad echt vreselijk en dit gun je werkelijk niemand..
Hoe ging jij ermee om toen je weer zwanger wilde worden? Wilde je dat al snel, of niet?
 
Wat vreselijk ! Ik heb zelf in februari en afgelopen oktober een miskraam gehad , het is zo'n verdrietige tijd maar tegelijkertijd wel een bevestiging dat je zwanger kan raken ( dit stelde mij gerust ) hoe voel je je verder ? Wij hebben ook de eerste menstruatie afgewacht en zijn er daarna weer voor gegaan , na de tweede miskraam gebruiken we nu sinds vandaag ovulatie testen .. dit geeft mij rust om zeker te weten dat we een eisprong hebben ( doen het gewoon Waneer we zin hebben ! Ik wens je heel veel sterkte en ga duimen voor een snelle zwangerschap bij jullie ! 
veel liefs 
 
Heel veel sterkte.
Bij ons was het hartje gestopt met 6 weken, missed abortion dus. Kreeg tabletten om een miskraam op te wekken. Veel pijn gehad, maar ze hebben niet geholpen bij mij. Uiteindelijk werd het een spoed curretage ivm hevig bloedverlies.
Ik probeer het positief te bekijken (lukt mij helaas niet altijd), door te zeggen dat er blijkbaar iets niet goed aan het vruchtje was/is waardoor je lichaam het afstoot. Maar het laten gaan, voelt toch zwaar.
De klap komt ook vaak achteraf. Heb wel een traantje weggepinkt toen ik weer thuis was en me leeg voelde….
 
Hee ja het is echt heel verdrietig..

Ik leefde eerst naar donderdag toe en doordat ik eigenlijk bijna een week in onzekerheid had gezeten, gaf het een opluchting dat we duidelijkheid hadden, al was het nieuws enorm heftig!!

Daarna wilde ik dat het er zsm uit was, dat gebeurde afgelopen vrijdag wat ook zorgden voor enorme opluchting. Ik heb nog steeds bloedverlies, beetje gelijk aan een gemiddelde menstruatie en heeel lichte buikpijn soms.. opzich mag ik maandag voor een echo komen, dus ik hoop dat dat doorgaat ondanks het bloedverlies nog..

We hebben zo'n enorm verlangen naar eenbtweede kindje.
We hebben nu een dochtertje van 1,5 jaar en dat geeft ook rust dat we wetenbdat het al een keer is gelukt.
 
wat vreselijk om te lezen ik heb zelf in juli een miskraam gehad met 11 weken is het mis gegaan ook erg verdrietig geweest en ik heb gewacht tot mijn lichaam het zelf ging afstoten maar dat gebeurde niet dus ook pillen gebruikt maar daardoor veel bloedverlies en uiteindelijk ook curritage gehad wel blij dat het achter de rug was. nu zijn we in ronde 4 bezig om weer zwanger te worden ik doe ovulatietesten dan mis ik nooit mijn eiprong, ik ben er alleen niet meer zo mee bezig want elke keer teleurstelling is niet fijn dus zet het nu van mijn af en wacht op mijn nod, dus niet meer eerder testen en dat geeft rust. wat belangrijk is praat er goed over met je partner en met ons als je dat fijn vind. ik zelf had wel snel weer een eisprong naar mijn miskraam hoop dat het bij jou oojk zo is. veel sterkte en we zijn er voor je.
 
Terug
Bovenaan