Miskraam ervaringen

Hoi, 
 
Hier ook een miskraam gekregen in 2017 met 6 weken. Uiteindelijk heb ik 3 maanden gelopen met hevige pijn, ik kreeg een gedeeltelijke miskraam waar cellen bleven kloppen. Dus bleef zwanger na de miskraam. Pas in het ziekenhuis na drie maanden kreeg ik abortus tabletten.  Dit was mijn eerste miskraam na vier kinderen, maar ook hier ontzettend mee geworsteld met de gevoelens. Ik wil je bij deze dan ook heel veel sterkte wensen. 
 
Aahw dat is ook erg verdrietig.
Dan blijf je ermee geconfronteerd worden!!

Het is een heftige impact. Het beheerst op het moment mijn hele doen en laten, ik ben echt niets waard, nergens zin in en heel de dag huilen. Mijn man is thuis en hij doet alles voor mijn dochtertje van 1,5. Kom ik hier ooit nog overheen?
 
Je komt hier zeker weer bovenop lieve mama!
Ik heb 't afgelopen jaar twee keer een missed abortion meegemaakt (13 weken en 9 weken) en het is het meest eenzame en verschrikkelijke dat ik ooit heb meegemaakt! Op dat moment verging mijn wereld en kwam ik alleen nog mijn bed uit omdat ik nog een dochtertje heb rondlopen. Maar na een week of 2 nadat de miskraam fysiek was afgerond merkte ik dat ik weer wat vrolijker werd en begon ik weer wat positiever in het leven te staan. Ik denk niet dat het verdriet ooit helemaal verdwijnt. Er blijven altijd moeilijke momenten maar die mogen er ook gewoon zijn! Ondertussen ben ik weer 8 weken zwanger en kan ik alleen maar hopen dat we deze keer wel een zwangerschap mogen voldragen. En ondanks dat ik me kei gelukkig voel dat ik weer zwanger ben, heb ik echt nog met regelmaat momenten dat ik verdrietig ben om de miskramen, maar ik denk dat het gek zou zijn als je dat niet zou hebben.

Heel veel sterkte en het leven wordt echt weer een stukje mooier op den duur! ❤️
 
" Wachtenduurtlang schreef:
Dit herken ik heel erg..
Na hoelang werd jij weer zwanger en wilden jullie meteen weer zwanger worden?"

Na mijn eerste miskraam hebben we ook bewust gekozen eerst mijn menstruatie af te wachten en de ronde daarna werd ik meteen weer zwanger. Dit werd dus helaas ook weer een miskraam. Hierna had ik even helemaal niet de behoefte om heel druk bezig te zijn met zwanger worden, dus gewoon lekker ons ding gedaan zonder er al te veel mee bezig te zijn. Toen bleek ik na 3 maanden weer zwanger te zijn!
 
Terug
Bovenaan