Miskraam ervaringen

[quote quote=10519794]Hee,

Dankjewel. Het is inderdaad echt vreselijk en dit gun je werkelijk niemand..
Hoe ging jij ermee om toen je weer zwanger wilde worden? Wilde je dat al snel, of niet?
[/quote]Ik wilde het zo snel weer naar het bloeden bleef.. daardoor duurde het bijna een jaar. Vreselijk vond ik dat. Maar denk ook wel dat het goed is geweest om tijd te nemen en
lichaam even tijd te geven om te herstellen. Maar snap je gevoel heel goed. Volg je eigen gevoel en geef het ook echt een goed plekje met rust en tijd. Dat heb ik later achter af te snel weer gaan werken enz.
 
[quote quote=10521304]Ik wilde het zo snel weer naar het bloeden bleef.. daardoor duurde het bijna een jaar. Vreselijk vond ik dat. Maar denk ook wel dat het goed is geweest om tijd te nemen en
lichaam even tijd te geven om te herstellen. Maar snap je gevoel heel goed. Volg je eigen gevoel en geef het ook echt een goed plekje met rust en tijd. Dat heb ik later achter af te snel weer gaan werken enz.[/quote]Heb je dan een jaar gebloed? De verloskundige zei dinsdag tegen mij dat het nog een paar dagen zal bloeden en dan zal het over zijn. Ik heb een echo gehad 4 dagen na miskraam om te kijken hoe het eruit zag .
 
Terug
Bovenaan