Miskraam hoe nu verder..

Heel vervelend dit voor je. Ik begrijp je heel goed, op 20 Juli heb ik een miskraam gehad bij 5 weken. Afschuwelijk gewoon, voelde me zo schuldig terwijl ik er niks aan kon doen. Ik heb 7 dagen gebloed,was opgelucht nadat het voorbij was.
We zijn weer aan het proberen en eiersprong was gister (9-9), ik kan op 20-9 een vroege zwangerschapstest doen, en de 24e een reguliere. Het komt zeker goed maar je hebt gewoon de tijd nodig om dit te verwerken. En het blijft altijd spannend dit.
De een die verwerkt het sneller dan een ander. Geef niet op en blijf het proberen.

goedemiddag dames, 
Ook ik heb helaas een (natuurlijke) miskraam meegemaakt na bijna 7 weken zwangerschap. Van mij is het nog heel vers, gister in het ziekenhuis geweest voor een inwendige echo alles is gelukkig wel schoon en niets wees op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. 
Ik heb nog wel een aantal vragen waarmee ik blijf zitten.. 
Heeft iemand enig idee hoelang het bloeden blijft na de miskraam?
Ik dacht dat het al bijna over was, maar vanmiddag kwam er toch plots weer een hele lading. 
Hoelang kan het duren voor je cyclus weer op gang komt, en is deze dan hetzelfde als je voorgaande cyclus of totaal verschillend? 
Mijn voorgaande cyclus was namelijk vrij regelmatig, dus kon redelijk goed bijhouden wanneer mn eisprong ongeveer zou zijn.. 

Bij mij duurde het bloeden een paar dagen. Maar ik had een missed abortion en medicatie dus ik weet niet hoe lang het duurt als het op natuurlijke manier gaat. Maar mijn cyclus was ook altijd regelmatig en meteen daarna gelukkig ook weer. 

Hoi,
Mijn vriend en ik hadden het er ook beide moeilijk mee, wij wilde de eerste maand het liefst nog niet zwanger worden en even alles laten rusten. Wij hebben die mnd 2x sex gehad en voor t zingen de kerk uit. Is niet het meest betrouwbare dat weten wij beide maar dit maakte dat de spanning weg bleef en wij ons konden ontspannen en richten op onszelf en niet ook nog door ons hoofd hoefde te spoken of het raak zou zijn. Een kindje was natuurlijk wel welkom geweest dus als het dan toch zo had moeten zijn was het niet erg geweest maar gewoon een beetje te snel. 
Succes xx

Sorry dames, mijn reactie staat niet in het juiste forum! Wat raar, heb ik niet goed opgelet, sorry kan hem niet meer verwijderen? 

Terug
Bovenaan