Miskraam hoe nu verder..

Hoi schippertje, hier ook een MISKRAAM.
Je zegt ook test om te kijken of het hormoon uit mijn lijf is..
Ik heb daar de gynaecoloog voor, is dat jou niet aangeboden? Of de verloskundige??

Wat naar voor je! Ik heb zelf vorig jaar juni een missed abortion gehad. Daarna 2x ongesteld geweest en toen weer zwanger. Inmiddels heb ik een zoontje van 2 maanden :) 

Gebruiker10082842,
Verloskundige is toch alleen te kijken of je baarmoeder daarna schoon is. Je hcg kan tot 4 weken in je lichaam blijven. Alleen stel je zou gelijk zwanger worden dan is het moeilijk te zeggen omdat je niet weet of het hormoon nog in je lijf zit. Dus misschien test je dan omdat je ongesteldheid nog niet op gang komt is d etest positief maar ben je eigelijk nog niet zwanger.

O dus stel dat je baarmoeder schoon is dan kan het hcg hormoon nog 4 weken in je lijf zitten?
@gebruiker 39, super dat je nu toch moeder bent geworden. Kwam bij jou de miskraam zelf op gang?

Nee het kwam niet vanzelf op gang. Ik heb gekozen voor medicatie omdat ik een curretage niet echt zag zitten. Medicatie heeft goed gewerkt, bij de controle was alles schoon.

Jeetje, wat maken veel mensen hetzelfde mee!
Ik heb eind april een miskraam gehad met 11 weken en begin mei een curettage. Inmiddels weer 8+3 weken zwanger.. Na de curettage 1x ongesteld geweest en gelijk weer raak..
Nu waren we de eerste keer ook snel zwanger, dus we zijn sowieso wel flink vruchtbaar denk ik.. 

Sterkte met jullie verlies!
Hier helaas geen heel positief verhaal. Bij ons is het (op 1x na) elke keer dat we het  proberen raak. De stand is nu 3 vroege miskramen en 1 missed abortion met een vruchtje van 8 weken.
positief aan dit verhaal: je kan dus direct weer zwanger raken na een miskraam. Helemaal bij een vroege miskraam is de kans groot dat je cyclus niet veel afwijkt van normaal.
Dat t bij ons zo vaak mis gaat is uitzonderlijk en wordt nu verder onderzocht.
Nogmaals: sterkte! Ik hoop dat je snel een plakbeeb hebt!!

Ik had met 10weken miskraam. Natuurlijke manier afgestoten. 
Daarna duurde het 3 maanden voor ik opnieuw ongesteld werd en nu weer 2maanden daarop nog niet zwanger. Maar ja.. zoals de dokter ook zegt een jaar is niet vreemd om erover te doen. Hooguit heel erg vervelend. Wij proberen ons gewoon er niet mee bezig te houden en als het komt dan komt het. Is niet altijd makkelijk maar niemand heeft ooit gezegd dat het makkelijk ging zijn. Probeer altijd maar te denken dat we in ieder geval kinderen kunnen krijgen want ik ken ze ook die al meer dan 8jaar bezig zijn

Terug
Bovenaan