Hoi Marianne
Het is me niet duidelijk of je het vruchtje al kwijt bent,maar dit is hoe het bij mij ging.
Op donderdag 4 maart werd ik mij ervan bewust dat ik mij niet meer zwanger voelde.
Op vrijdag 5maart kreeg ik bloedingen en ook direct een echo, het kon n.l een bb-zwangerschap zijn.Het vruchtje leek in orde maar had weinig vruchtwater.
op 9maart 2e echo en deze gyn.mijn vaste zei direct dat ik een miskraam had.het hartje klopte nog wel.
Op 17 maart weer bij hem;hartje was niet meer zichtbaar.
Afgelopen weekend rommelde het flink, meer bloed en af en toe kramp.
Maandagochtend rond half vijf erge kramp(doordat de Baarmoedermond iets opengaat)en ploep.
Ik heb er voor gekozen om het op te vangen en toen ik de volgende dag bij mijn gyn was, wilde hij het voor onderzoek opsturen.
Het moment van uitdrijving viel mij erg mee, ik heb nu af en toe wat menstruatie kramp en een middelzware menstruatie met wat kleine klontjes.
De gyn adviseerde om tot na de eerste echte menstruatie te wachten met gemeenschap(het mag wel,maar dan beschermd)
Geestelijk leek het de eerste twee dagen wel of ik hyper was(snel praten en uitbundig van gedrag ) Daarna een piepklein inzinkertje en nu gaat het weer gewoon.
Het is natuurlijk voor iedereen weer anders,
we hebben allemaal een andere achtergrond.
Ik had nog niet eerder een miskraam gehad ,wel twee gezonde kinderen en wilde graag nog een van mijn huidige relatie, ik weet in iedergeval dat de hersteloperatie gelukt is(sterrilisatie)en ga het zo snel mogelijk weer proberen.
Sterkte en liefs Jeanette