miskraam in 7e week

Hoi .
je mag best verdrietig zijn,dat is juist goed ,anders verwerk je het niet.
Dan blijft het nog veel langer sudderen.
Ik kreeg van die kennis waar ik het eerde over had het boek Als je zwangerschap misloopt van Martha van Buuren en Wiebe Braam.
Met verhalen van lotgenoten.
Kort of lang zwanger en dan een miskraam, iedereen verwerkt het op z ´n eigen mannier.
Door troubles op het werk ben ik al een poosje thuis en de arbo arts heeft mij drie weken de gelegenheid gegeven om weer op adem te komen ivm deze miskraam, als je hormonen zich weer gaan stabiliseren ben je vanzelfsprekend wat labieler, sta het jezelf toe,maar overdrijf niet!!

Het gaat vandaag alweer wat lekkerder
ben wat minder watterig in mijn hoofd heb gisteren de ramen gelapt en lekker in de zon gezeten.

Vandaag naar de huisarts geweest. Keurig mijn ochtendurine in een potje. En heel raar, maar als de dokter dan een test gaat doen (en je weet best dat het finito is) is het toch spannend of het welbekende streepje ook zichtbaar wordt... Maar niks van dit alles natuurlijk. De arts gaat er nu van uit dat alles eruit is en dat ik nu kan wachten tot mijn cyclus weer op gang komt.
Het is voor mij dan nu ook wel klaar zo, maar hopen dat ik snel weer ongesteld word en dan kunnen we weer verder proberen kindjes te maken.

liefs Marianne

Hoi
De gyn gaf mij het advies om contact met hem op te nemen als ik bleef bloeden na een week, bij mij is het nu nagenoeg over.
nu wachten op de eerste echte menstruatie en dan gaan we weer aan het klussen.
Je laat het toch wel weten als het zover is?

jeanette

Hoi Jaenette

De dokter gaf mij ook het advies om contact op te nemen als ik het idee had dat het niet goed zit. het bloeden is bij mij nu wel gestopt. Gek dat je dan nu met smart zit te wachten tot je weer eens ongesteld gaat worden.
Gaat verder ook best goed. De zon speelt ook een belangrijke rol mee, moet ik zeggen. Ga maandag ook maar weer eens aan het werk, van de hele tijd thuis zitten wordt je ook niet echt gelukkig.

Ik laat het wel weten als het zover is, jij dan ook natuurlijk...
We duimen!!

Marianne

Hoi Jaenette

Wat lief dat je dat vraagt!
Met mij gaat het eigenlijk best goed. Ik denk er af en toe heus nog wel aan, maar ben meer bezig met ´nu weer verder ´. Ik zit met smart te wachten op mijn ongesteldheid (hoe bijzonder) en dan zo snel mogelijk weer zwanger worden.
Achteraf ben ik ook zo blij dat ik bijvoorbeeld niet al allerlei van die zwangerschaps-dozen had aangevraagd....
Ben ook weer aan het werk en ik moet zeggen dat dat ook wel weer goed is. Even afleiding en mijn collega ´s reageren allemaal erg lief. En van de hele dag thuis omhangen wordt je ook niet echt gelukkig..
Hoe gaat het met jou? Zit je ongesteldheid er ook alweer aan te komen?
Liefs Marianne

Hoi
ik las ook hier ergens op het Forum dat eentje zei dat ze niet ging wachten op haar menstruatie , omdat haar VK had gezegt dat je zelf wel voelt hoe het met je gesteld is en of je eraan toe bent.
Ik vertelde dat gisteravond en prompt , zijn we burgerlijk ongehoorzaam geweest en we voelden ons net twee kleuters die iets stouts deden maar het was geweldig.

Jeanette

Hoi

Die ongehoorzaamheid kriebelde bij mij ook heel erg, maar de gedachte dat ik eerst wilde zien hoe de eerste menstruatie verliep tilde toch iets zwaarder. Inmiddels heb ik mijn eisprong wel weer gehad (dat kan ik voelen), dus we slaan deze maand echt over...
Ik hoop voor je dat deze ongehoorzaamheid iets moois ter wereld brengt!
Succes, Marianne

Terug
Bovenaan