Hoi Marianne,
Tsja het schept een band omdat je elkaar zo goed begrijpt. Iemand die het nooit heeft meegemaakt, weet gewoon niet hoe ingrijpend het is. Ik dacht daar ook altijd vrij makkelijk over. Had nooit verwacht dat ik me zo rot en verdrietig eronder zou voelen, maar zodra je weet dat je zwanger bent, veranderd er gewoon vanalles in je hoofd en ben je er gewoon dag en nacht mee bezig en opeens is het weer weg, is je leven weer normaal en ben je weer net als ieder ander. Ook al voel je nog geen baby, je weet dat er iets speciaals in je buik zit. Ik heb tot 2x toe gedacht dat ik de komende zomer niet echt op vakantie zou kunnen, de 1ex was ik 31 mei uitgerekend dus we hadden zoiets van, dan blijven we lekker een weekje in Nederland met de kleine. Toen die miskraam. Gelukkig snel zwanger, 2 oktober uitgerekend, dus vliegen zou er niet bij zijn, maar dus weer een miskraam en kan nu dus gewoon weer aan de zomervakantie denken, terwijl ik daar totaal geen zin in heb! Maar goed, ik probeer positief te blijven, maar dat valt me erg zwaar. Maar ik zou, net als Jeanette zegt, toch even laten controleren of alles weg is! Sterkte meid!
Groetjes Ingrid