miskraam in januari en nog niet zwanger

hey cindy,

nee ik ben geen intercedent! voor de rest wel grappig dat we allebei bijna 28 zijn en 8jaar samen zijn en niet getrouwd!

je kan als het moet altijd nog overstappen,als ze bijv. niet open staat voor iui of zo!

xxx mier

Hey Mier,

Weer terug op oude stek? Elke maand hoop ik dat je ons volgt naar de hoppers. We zaten tenslotte met zn allen bij de wonderwoman he. Wij tikken daar nog steeds, helaas zagen we jou steeds minder. Ik lees dat je nog niet zwanger bent. Geef de moed niet op meid. Je bent zoals je ziet niet de enige en plots is het zo als je het niet (meer) verwacht. Je zegt zelf dat alles goed is (medisch gezien) dus wat kan er nog mis gaan he. Ik duim keihard voor je meid.

Veel succes he

Groetjes Peet

Hoi lieve Petra,
Bedankt voor je ondersteunde woorden. Ik kan nog niet genieten, maar probeer er wat nuchterder naar te kijken.
Ben niet echt extreem moe, heb geen trek in koffie, en pijnlijke borsten ook niet , want ik heb een jaar geleden een borstvergroting gehad, dus die zijn nog steeds pijnlijk, haha!
Heb wel na het spinnen(ik geef ook spinningles) een zeurderige pijn in mijn baarmoeder. Ik ga proberen om even geen les meer te geven in spinning. Dat is toch wat teveel.
Zwangerschap is en blijft onzeker,weet ik nu ook ja. Weet je wat ik gek vind, dat niemand dat ooit tegen mij gezegd heeft. Wel dat een baby niet altijd een roze wolk is, maar die onzekerheid...
Verder alles goed met jou?
Het weer valt hier in het westen tegen. Helaas! Word gek van die regen.
O ja, op 18 aug naar verloskundige en 26 aug eerste echo. Ik wou datb het al zover was!
Liefs, yvette

yvette maak niet uit!

petra bedankt voor je lieve woorden,ik kon het gewoon niet meer om te reageren bij de wonderwoman,iedereen werd allemaal maar zwanger,allemaal natuurlijk gegund want jullie hebben ook allemaal een miskraam gehad en dat gun je niemand maar vond het gewoon heel moeilijk voor mezelf.als het zover is dan kom ik naar de hoppers hoor!
fijn dat alles goed gaat,hoe is het met je relatie?

xxx mier

Hoi Mier, Ik had dat ook, niet meer bij "wonderwoman" kijken. Sowieso heb ik het forum een tijd de rug toegekeerd. Kon het gewoon niet meer. Iedereen werd maar zwanger, incl mijn beste vriendin. Waar ik maanden geen contact mee kon hebben. Ik kon het gewoon niet. En nog steeds vind ik het moeilijk om haar te zien. Stom he?
Liefs, Yvette

hoi yvette,

je ziet toch wel dat het iets heel natuurlijks is die gevoelens,je voelt allemaal hetzelde!
het is gewoon een intense pijn als je hoort of ziet als iemand zwanger is,ook al gun je het een ander wel (sommige dan) je wilt zelf ook zo graag!
iemand zij tegen mij en dat vond ik hele mooie woorden ,,dat jullie kleintje zich 1 van de gelukkigste kinderen mag noemen want als er iemand gewenst is dan is hij/zij dat wel,,
en zo is het ook natuurlijk!

probeer te genieten he yvette,ik kan me wel indenken dat het moeilijk is want je bent zo bang om je wonder weer te gaan verliezen!

xxx mier

quote: y1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 10:11:06'));

Hoi lieve Petra,
Bedankt voor je ondersteunde woorden. Ik kan nog niet genieten, maar probeer er wat nuchterder naar te kijken.
Ben niet echt extreem moe, heb geen trek in koffie, en pijnlijke borsten ook niet , want ik heb een jaar geleden een borstvergroting gehad, dus die zijn nog steeds pijnlijk, haha!
Heb wel na het spinnen(ik geef ook spinningles) een zeurderige pijn in mijn baarmoeder. Ik ga proberen om even geen les meer te geven in spinning. Dat is toch wat teveel.
Zwangerschap is en blijft onzeker,weet ik nu ook ja. Weet je wat ik gek vind, dat niemand dat ooit tegen mij gezegd heeft. Wel dat een baby niet altijd een roze wolk is, maar die onzekerheid...
Verder alles goed met jou?
Het weer valt hier in het westen tegen. Helaas! Word gek van die regen.
O ja, op 18 aug naar verloskundige en 26 aug eerste echo. Ik wou datb het al zover was!
Liefs, yvette

Hoi hoi, ik heb je berichtje gevonden hoor (zwangerschapsdementie? hihi). Ik ben blij dat je er iets nuchterder naar kijkt. Het is gewoon iets heel geks dat zwanger worden en zijn en dan nog blijven. Maar de natuur doet wat ie wil en het is gewoon maar afwachten. Wel gaat het ook gewoon heel vaak goed he. Laten we dat niet vergeten. Als het te vaak fout zou gaan zouden er geen mensen meer zijn haha.

Spinning is erg intensief. Het lijkt me supervermoeiend als je zwanger bent al helemaal!!! Luister naar je lichaam en doe wat je denkt dat goed is. Je bent het natuurlijk wel heel erg gewend en eigenlijk zou je het ook gewoon moeten kunnen blijven doen dan, misschien een tandje lager?  

Dus maandag over een week naar de vk. Ja het duurt eventjes in het begin maar elke dag is er eentje en elke dag een stapje dichterbij! Gewoon ademhalen en je dagen doorkomen meid, op tijd naar bed en leuke dingen inplannen. Je komt er echt!

knuf vanuit zeeland, Peet

Terug
Bovenaan