Miskraam na 16 weken

Ik zie dat dit een oud topic is, maar wilde je bericht niet negeren, j deelen. Want wat afschuwelijk dat jij dit nu moet doorstaan! Bij ons is het alweer 9.5 jaar geleden en weet nog zo goed hoe verdrietig en wanhopig ik was :(

Heb je goede steun aan je omgeving? Heeft de arts je verteld wat je kunt verwachten? Meestal gaat het bij een ingeleide bevalling hetzelfde als normaal. Alleen is het kindje véél kleiner en is de kans groot dat je hem of haar tijdens de weeën of uitdrijving al verliest. Het komt weleens voor dat deze kindjes nog even leven. Je kunt altijd om pijnstilling vragen! Normaal ben ik terug houdend met pijnstilling, maar ik vind het onnodig om te lijden als je je kindje al gaat verliezen...

Neem intussen contact op met stichting still, early birds ed. Zij kunnen gratis mooie foto's maken van jullie kindje en jullie samen. Vraag of ze in het zkh afdrukjes vd voetjes maken. Het klinkt misschien naar allemaal en misschien kijk je nooit naar de foto's. Maar dan heb je ze in elk geval wel. Maak zoveel mogelijk herinneringen en schrijf je gevoelens op. Ook kochten wij alles dubbel: een knuffel voor onze dochter* en 1 voor mij. Ook een klein mutsje in tweevoud gekocht. Mijn zus maakte 2 kettinkjes. Ik ruilde kort voor de begrafenis onze spullen om. Zodat we allebei iets van elkaar bij ons hadden.

Ik wil je heel veel kracht wensen. Hou je vast aan je geliefden en volg je hart.

Terug
Bovenaan