Miskraam, nu toch een paar vraagjes!!! Liefs Lientje

Hey meiden,
Raar maar waar alles is geknipt en geplakt behalve onze topic, ik hoop dat iedereen weer gezellig hierheen komt... Ik heb een andere naam, maar ik (Lientje) ben het wel hoor.

Zondag had ik m'n nod en dinsdag hebben we getest...zwanger!!! Heel blij maar ook erg voorzichtig. Straks eerst lekker 2 weken op vakantie en als we dat hebben gehad en het voelt nog steeds goed, dan heb ik er alle vertrouwen in en dan bel ik de vk.

Toch hoop ik dat dit voor jullie werkt! ***********************************************************************************************************************************************************************************

Hoe is voor de rest met iedereen?

Liefs Lientje

whhhhhhh LIENTJE oftewel GroteBroer.... hihi. gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Echt helemaal geweldig!!

Voelde je het zelf? Dacht je dat je zwanger was??
Ik denk dat bij mij de duivels komen maandag, maar ik beloof dat ik volgende maand mee ga zwangeren :)

Geniet er maar lekker van het is jullie gegund.

Liefs SanPap

Hey Lientje gefeliciteerd!!!!!! Geweldig nieuws meid. Hoe voel je je nou meid?

SanPap inderdaad, jij gaat volgende maand gewoon meezwangeren.

Ik had ons wel gevonden, op pagina 8 stonden we???? Heel raar allemaal.
Zal nog even kort vertellen.

Maandag bij vk geweest, na alle vragen ging ze me onderzoeken en proberen het hartje te luisteren. Het was allemaal wel heel vroeg, dus kon misschien niks horen. Maar ons druktemakertje ging goed te keer, zulk prachtig geluid!

Nu nog voor mijn gevoel 2 hele spannende weken, maandag over 2 weken nog een echo. En dan eindelijk genieten!

Liefs Milou

Er is wat fout gegaan tijdens mijn laatste bericht.
Ik typ wel maar ik zie niet verschijnen wat ik typ.
Maar ik wilde toch jou Lientje eve feliciteren met je zwangerschap. Wat ontzettend mooi nieuws. Hoepelijk gaat alles dit keer wel goed en kan je er heerlijk van gaan genieten. Sanpap volgende maand dan maar he. Zet hem op. Meiden ik ga kijken of i dit bericht geplaatst krijg. Als ik uitgevonden heb hoe ik kan zien wat ik typ kom ik uitgebreider terug. Groetjes Nathalie

Jeetje wat is het rustig hier...

Iedereen is zeker op vakantie?

Vandaag heb ik nog even naar het hartje mogen luisteren, had om een extra controle gevraag. Dit weekend hebben we een familie dag en willen het graag gaan vertellen, ben precies 12 weken!!!
Maar wilde toch nog even een bevestiging dat het goed zat, dus mocht even komen luisteren. Hartje klopte mooi, baarmoeder was goed gegroeid ( dat wist ik zelf ook wel, aangezien ik mijn buikje echt niet meer kan verstoppen).

Mijn man kon niet mee, heb met mijn telefoon het geluid opgenomen en doorgestuurd naar hem. HIj was helemaal blij.

Liefs Milou

Hey meiden,

Hier een berichtje van Lientje...

Gister 7 weken zwanger, dus ik hoop dat het net zo gaat als ik me voel...goed! Net als bij ons zoontje geen vervelende kwaaltjes, alleen erg moe!
Morgen ga ik de vk bellen voor een afspraak, spannend hoor!

Liefs Lientje

Hey Lientje,

Fijn dat het zo goed met je gaat! Hoe was je vakantie??
Als je de VK verteld over de mk dan mag je vaak een extra echo laten maken.

Vandaag hebben we de 12 weken echo met nekplooi meting gehad. Risicis is minder dan 1 op 5000 dus goed nieuws.

Vond het zo leuk om de kleine weer te zien. Hij wilde niet goed liggen voor de echo, dus duurde wel 25 minuten. Vond ik helemaal niet erg :)

Toch zo ontzettend leuk om te zien dat die kleine reageert als je lacht of hoest. Moest steeds hoesten van de echoscopist, in de hoop dat de baby er goed voor ging liggen, maar hij is behoorlijk eigenwijs.

Liefs Milou

Terug
Bovenaan