Miskraam, nu toch een paar vraagjes!!! Liefs Lientje

Hoi meiden,

Ben ik ook weer een keer.
Ik kan nu wel zien wat ik typ, dus er zit wat verbetering in het forum.
Moet nog steeds erg wennen aan het nieuwe forum.

Maar ik lees dat met jullie alles goed gaat.
Lientje, meis wat een mooi nieuws was dat zeg dat je zwanger bleek te zijn.
En alweer 7 weken. wat gaat de tijd toch snel.

Milou, jij alweer 12 weken.
Pff vliegt ook al voorbij.
Jij kan je buikje dus ook niet meer verbergen?
Ik ben nu 10 weken zwanger en merk ook al dat alles steeds strakker gaat zitten.
Heb vorige week vrijdag nog een echo gehad ( de 3e alweer ) en alles was goed.
Heerljk om die kleine te zien op de echo.
Als ik 12 weken ben mogen we nog een keer komen voor een echo. Helemaal zin in al.

SanPap, hoe gaat het met jou meis?

En Mati, kan je ons nog vinden?

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig meer hier op het forum kom.
dacht nu, kzal even kijken of er nog iets geschreven is door Lientje of 1 van de andere meiden en dat was dus zo.

Meiden, fijne dag nog.

Liefs, Nathalie

Hey meiden,

Even een krot berichtje, geen goed nieuws...

Gisteren een echo gehad, het ziet er niet goed uit...te klein en een te trage hartactie...volgende week woensdag weer een echo, dan weten we meer... Echt veel vertrouwen heeft de vk en wij dus ook niet.

Jullie horen van me.

Dikke Lientje

Oh Lientje,

Wat erg meid. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik blijf voor je duimen dat er woensdag toch goed nieuws komt.

Weet niet of je er iets aan hebt, bij de mama clubc feb 2010 staat een topic: vol ongeloof.

Liefs Milou

Milou,

Bedankt, voor je lieve berichtje.

Ik heb net de topic (vol ongeloof) gelezen, dat klinkt als een mooie droom, maar in ons geval zie ik dit nog niet zo gebeuren...

Ik hou je op de hoogte.

Liefs Lientje

Het is allemaal goed!!! Al ben ik niet zoals de berekening bijna 8,5 week, maar 6,5 week. Daardoor was het de vorige keer veels te klein en de hartactie te zwak. Nu was het goed gegroeid en goede hartactie!

De vk snapt het ook niet, maar het heeft iets te maken met de eisprong en de bevruchting, maar het blijft een raadsel dat ik wel een positieve test in handen had toen...

Niet komende maandag maar dan die maandag heb ik weer een echo en dan kunnen ze echt zien hoeveel week we zijn. Tot die tijd zullen we alles laten bezinken en het vertrouwen weer laten groeien.

Het is nog erg onwerkelijk allemaal en ik lag er ook echt van kom maar op: vertel me het slechte nieuws maar, maar toen zag ik de beelden al, dacht dit kan niet! Raar maar waar...

Liefs Lientje

Lientje,

Wat een goed nieuws!!! Heb gisteren wel 10x op mijn werk gekeken of ik een berichtje van je zag.

Wel gek dat het iets vroeger is, maar dat maakt ook helemaal niet uit natuurlijk!

Hopen dat alles verder goed gaat en je niet meer zulk verveld nieuws krijgt. Je schrikt je toch een ongeluk als zoiets gebeurd.

Dus nu 6,5 week, wanneer ben je uitgerekend dan? Eind maart dan toch?

Krijg je binnenkort weer een echo?

Ik ga zo even bellen, kijken voor een echo voor geslachtsbepaling, kost hier in de buurt bij een echo centrum €30. Ben zo ontzettend nieuwsgierig wat het wordt.

Liefs Milou

Terug
Bovenaan