Miskraam, nu toch een paar vraagjes!!! Liefs Lientje

Milou,

Wat lief van je!!!

Zal rond 19 maart uitgerekend zijn, maar dat hoor ik volgende week maandag, als alles goed gaat...maar zo voelt het wel.

Dus jullie gaan voor geslachtbepaling, wij niet, dat hebben we bij ons zoontje ook niet gedaan en geen moment spijt van gehad. Maar € 30 dat is niet duur!

Hoeveel weken zijn jullie nu en wanneer uitgerekend?

Liefs Lientje

Het is erg rustig hier he?

Nu 14 weken en 2 dagen onderweg. Uitgerekend op 29 januari, mijn vaders verjaardag. Een paar dagen later is mijn zwager jarig, dus lekker gepland hahaha.

Wij willen graag weten wat het wordt, ben gewoon te nieuwsgierig. Dit weekend met mijn vader wezen kijken bij een babyzaak, we krijgen de babykamer van hem! Zat al helemaal te kijken naar dekentjes kussentjes, wat een leuke spulletjes allemaal! Ben zelf al gek op roze, dus mocht het een meid worden dan kan ik helemaal los gaan. En toch denk ik dat het een jongen wordt, gek he? We gaan in elk geval aan niemand vertellen wat het wordt.

Ben blij dat het zo goed met je gaat en dat het goed voelt. Heb je veel last van kwaaltjes?

Liefs Milou

Hee hoi,

Weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar miskraam nr 2 is toch echt in aantocht...vandaag een echo gehad, geen teken van leven meer, wrs met 7 weken gestopt.

We zijn beide erg verdrietig en voelen ons ook bedonderd na de vorige echo.

Dikke X Lientje/Grote broer

Hey Milou,

Hoe is meis? Lekker aan 't genieten? En, ben je er nog steeds van overtuigd dat het een mannetje wordt?

Hier gaat het weer de goede kant op, denk dat je m'n andere topics hier wel gelezen hebt. De miskraam en de curretage is geweest en nu gaan we er straks weer voor.

Sorry, dat ik hier een tijdje niet meer heb gekrabbeld. Wel jammer dat de rest het laat afweten...

Liefs Lientje

Hallo meiden,

Sorry sorry dat ik hier zolang niet meer ben geweest! Ik vind het forum helemaal niet zo leuk meer.... maar daar ga ik me dan nu maar eens overheen zetten.

Allereerst: MILOU wat geweldig dat het zo goed met je gaat! Geniet maar lekker van je zwangerschap, want voor je het weet, is het zover... dat is natuurlijk veel mooier! Maar zwanger zijn ook!

Liente: jeetje meid, wat jij allemaal heb moeten doorstaan. Hopelijk mag jij snel weer zwanger zijn en dat het dan allemaal maar helemaal goed gaat!

Hier eigenlijk erg kut.... Sorry voor mijn bewoording, maar het is gewoon echt zo.
Sinds mijnmiskraam in februari slechts 1 normale cyclus gehad... Ben nu al 4 maanden aan het temperaturen, maar daar zit geen normale lijn in. Ben nu trouwens al weer 3 weken overtijd... en nog geen eisprong te bekenen. Af en toe verlies is nog weer bruine sliertjes... Ik word er echt helemaal knetter van, dus ik heb besloten dat ik vrijdag naar de huisarts ga! Ik wil gewoon dat er naar mij geluisterd en gekeken wordt en niet worden afgescheept met: Ga maar even aan de pil, dat brengt je lichaam rust... tsss heb ik gedaan na veel moeite en nog is het een drama.. dus ik ga nu echt. Morgenvroeg gelijk bellen.

Een en al frustratie.. hihi.

Verder gaat het wel goed hoor. druk op het werk en gewoon genieten met mijn man!

Tot snel allemaal

Liefs SanPap

Terug
Bovenaan