Miskraam of niet?/ Beloop miskraam

[quote quote=10270121]Hey, Wat ontzettend rot om zo in onzekerheid te zitten. Ik heb vorig jaar iets soortgelijks gehad, bij de eerste echo zou ik 7+5 zijn maar de echo kwam overeen met net 5 weken. Ik wist meteen dat het niet goed zat aangezien het nooit 5 weken kon zijn want dan zou ik met nog geen 3 weken al een positieve test gehad hebben en dat kan niet. Een week later weer een echo gehad en er was niks veranderd. Ik wil je hoop niet de grond in trappen maar zoals je zelf zegt is het denk ik wel de realiteit dat het niet goed zit. Als je kijkt wanneer je positief testte kan het niet kloppen. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, hopelijk ben jij er daar één van! Voor nu zou ik er rekening mee houden dat het niet goed zit hoe verdrietig dat ook is .[/quote]
Dankjewel voor je berichtje. Ik houd er inderdaad ook sterk rekening mee dat het niet goed is hoor en helemaal nu het bloedverlies steeds erger wordt. 
Dankjewel. 

[quote quote=10270128]Hoi, wat rot zeg! Ik heb een soort gelijk verhaal, 3 keer meegemaakt. De ene keer wel bloedverlies de andere keer niet. Het waren steeds miskramen. Maakte mezelf helemaal gek met al dat piekeren. En weetje dat is helemaal niet raar! Het mag er zijn, want dit is gewoon een hele vervelende onzekere tijd. Tussen hoop & vrees eigenlijk he? Het enige wat je kan doen is afwachten en een beetje lief zijn voor jezelf. Natuurlijk is er ook een kans dat er een positieve afloop is. Het is ook helemaal niet gek om daar op te hopen. Ik hoop voor jou dat het zo is. Tijdens mijn gezonde zwangerschap heb ik ook last van bloedverlies gehad, dus het wil niet altijd alles zeggen. Heel veel sterkte meid![/quote]
Dankjewel, het is inderdaad tussen hoop en vrees :-( 

[quote quote=10270211]Ik heb ook een vergelijkend verhaal. Ik kreeg vanaf nod bruine afscheiding waardoor ik er vanuit ging dat ik ongesteld zou worden. Maar er kwam niets doorzetten en week later een positieve test. De dag daarna ben ik helder rood bloed met stolsels verloren. Ik dacht, ik ben het kwijt. Heb na zh gebeld vanwege icsi traject maar mocht nog niet komen vanwege niks kunnen zien. Na een week stress en onzekerheid mocht ik met 6 weken langs komen. Al die tijd gevloeid, dan bruin, dan rood met stolsels. Met de echo te horen gekregen dat alles goed zat en zelfs een kloppend hartje gezien. Maar het was zo klein, de arts kon er nog geen meting van doen. Tot 8 weken weer Moeten wachten, ook toen zat alles nog goed. Ik heb tot 8a9 weken gevloeid, maar ons wondertje is blijven plakken en is nu alweer bijna een half jaar. Het kan dus wel, maar ook ik had geen hoop toen. Suc6 en sterkte[/quote]
Wauw dat is ontzettend spannend maar wel echt geweldig dat jullie een gezond kindje hebben gekregen. Schept iets wat van hoop, al denk ik het bij mij niet zo mag wezen.. verlies steeds meer bloed met stolseltjes en buikkrampen worden ook steeds heftiger :-( 

[quote quote=10270233]Wat een rotsituatie! Ik heb met 6 weken een miskraam gehad. Ik had meteen helderrood bloed met een stolsel. Daarna nog 4 dagen ‘ongesteld’, zoveel bloed was het ongeveer. Week later was mijn baarmoeder schoon op de echo. Ik hoop dat het bij jou anders uitpakt  Sterkte.[/quote]
Dankjewel. 

[quote quote=10270261]Goedemorgen Mayyy, Wat vervelend voor je dat je zo heen en weer word geslingerd. Ik las ook met je andere topic mee. Zelf mocht ik gisteren gewoon extra komen voor echo vanwege buikpijn. Maar geen bloedverlies. Hier geen goede afloop maar geopereerd aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap, alweer. Ik zou vandaag nog eens bellen met de fertiliteit. En je verhaal uitleggen. Juist als je in zo traject zit heb je extra nodig want het vraagt mentaal enorm veel van je. Heel veel sterkte en ik hoop nog steeds op het beste voor je. Mijn kleintje zat 2 weken terwijl ik dacht ongesteld te zijn. Dus er is nog hoop voor je een wens je het beste met een mooi resultaat.[/quote]
Jeetje wat heftig ook weer :-( Gister dus ook gelijk geopereerd? Hoe voel je je nu?
Ja ik ga zo wel even bellen inderdaad. Dankjewel voor je berichtje en wens jou een goed herstel en heel vele sterkte. 

Ze zeiden dat ze niets konden doen en dat ik paracetamol kon innemen voor de pijn. Zeer waarschijnlijk een miskraam :-( :-( 

Hey Mayyy,
Wat vervelend zeg. Ik begrijp dat het nu echt een rollercoaster is van gevoelens. Ik heb dit jaar 4 miskramen gehad en ik moet wel zeggen dat het bij iedere miskraam ook direct echt hard begon te bloeden. Althans, het begon 1 dagje met bruinverlies of alleen met afvegen maar de dag daarna was het toch echt wel heel veel. De termijnen dat het mis ging wisselden van 5 weken tot 7,5 week.
Deze zwangerschap heb ik ook regelmatig wat bloedverlies gehad en dat was dan wel minimaal. Ene keer alleen wat bruinverlies, dan weer wat helderrood met afvegen, dan weer wat bruinig.
Maar alles was goed en is nog steeds goed. Inmiddels 16 weken zwanger.
Ik hoop voor jou op een goede uitkomst. Late innesteling is altijd mogelijk en dan kunnen er zo een paar dagen verschil tussen komen. Bij mij was er deze keer met 6 weken en 2 dagen al een kloppend hartje te zien, maar ik heb ook een zwangerschap gehad waarbij er pas met 7 weken een kloppend hartje te zien was. Ook dat kan heel erg wisselen. 

Ik duim voor je meid.

Ah ik lees je net geplaatste berichtje. Waarschijnlijk een miskraam. Wat verdrietig voor je. ? Toch hoop ik voor je op een klein wonder. 

Terug
Bovenaan