[quote quote=10270121]Hey, Wat ontzettend rot om zo in onzekerheid te zitten. Ik heb vorig jaar iets soortgelijks gehad, bij de eerste echo zou ik 7+5 zijn maar de echo kwam overeen met net 5 weken. Ik wist meteen dat het niet goed zat aangezien het nooit 5 weken kon zijn want dan zou ik met nog geen 3 weken al een positieve test gehad hebben en dat kan niet. Een week later weer een echo gehad en er was niks veranderd. Ik wil je hoop niet de grond in trappen maar zoals je zelf zegt is het denk ik wel de realiteit dat het niet goed zit. Als je kijkt wanneer je positief testte kan het niet kloppen. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, hopelijk ben jij er daar één van! Voor nu zou ik er rekening mee houden dat het niet goed zit hoe verdrietig dat ook is .[/quote]
Dankjewel voor je berichtje. Ik houd er inderdaad ook sterk rekening mee dat het niet goed is hoor en helemaal nu het bloedverlies steeds erger wordt.
Dankjewel.
Dankjewel voor je berichtje. Ik houd er inderdaad ook sterk rekening mee dat het niet goed is hoor en helemaal nu het bloedverlies steeds erger wordt.
Dankjewel.