Miskraam of niet?/ Beloop miskraam

Hoi allemaal, 
Voor het eerst dat ik hier iets schrijf! Op 2 nov mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie! Wanneer ik dacht dat dit over was begon ik ineens te vloeien(bruin) en vervolgens hele erge bloed verlies de dagen erna! Dit heeft 1,5 week geduurd! Omdat ik vreemde kwaaltjes had toch maar een test gedaan'  
Op 15 november een positieve test van clear blue! 1-2 weken! Op 30 november weer een test 2-3 weken! Het enige waar ik een beetje last van had, was soms een beetje misselijkheid! 2 december hadden we een afspraak bij de verloskundige, omdat ze dachten dat ik misschien al wel langer zwanger kon zijn i.v.m mijn onregelmatige cyclus! Op de echo niks te zien! Waarschijnlijk omdat het toch dan een 4 weken zwangerschap is zoals te zien was op de laatste clear blue test!  Op 30 december staat onze echo gepland!  Omdat ik de ene keer van allerlei kwaaltjes last had en en de andere keer weer niet en ik best onzeker ben iedere keer! Heb ik vandaag toch nog maar weer een test gedaan! En deze geeft aan niet zwanger ?! Ik snap er helemaal niks van, hoe kan dit! En wat moet ik nu doen? 

Groetjes Cindy 

@cindy
ik zag dat je al eerder dit post had gepost. Wat je beste kunt doen is door rustig te blijven. Niet jezelf gek maken. 

je kunt gewoon testen over een weekje weer met ochtend urine. Want iemand die 4 weken zwanger is kan nog zijn dat niet alle testen positief uitpakken. Ligt aan hoeveel je hcg hebt en hoe gevoelig die testen zijn.

mocht het toch een miskraam zijn dan heeft het alles met een reden hoe vreselijk het ook klinkt. Dan ligt het niet aan jou maar gewoon aanleg foutje in het kindje zelf. 

Lief dat je er even op reageerd! Het is allemaal zo nieuw voor mij! Je gaat van blijdschap naar onzekerheid! Je voelt het één en ander onder in je buik en in je rug! Het is onze eerste! Dus alles is nog zo nieuw! Morgen even bellen met de verloskundige! 

liefs cindy 

Hoi Allemaal, hier helaas slecht nieuws! De bloeding die ik gehad heb was dus toch een miskraam! Erg verdrietig! Maar gelukkig zagen mijn eierstokken en baarmoeder er goed uit! Bloedgeprikt om te kijken naar het HCG hormoon!! 
ik blijf jullie allemaal volgen en wens jullie heel veel succes met jullie zwangerschap ! 
liefs Cindy 

Terug
Bovenaan